לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת שפנר

ליאת שפנר

ליאת שפנר

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, עובדת סוציאלית קלינית בהתמחות בטראומה

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 36903
יועצת חינוכית מאומתת
מספר רישיון: 19006
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 2061

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, עובדת סוציאלית קלינית בהתמחות בטראומה ומתמחה בפסיכותרפיה בגישת פסיכולוגיית העצמי. מטפלת במגוון תחומים: משברים משפחתיים וזוגיים, משפחות להטביו"ת, קושי בסמכות ההורית, משפחות המתמודדות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ליאת שפנר

אודות ליאת שפנר

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, עובדת סוציאלית קלינית בהתמחות בטראומה ומתמחה בפסיכותרפיה בגישת פסיכולוגיית העצמי. מטפלת במגוון תחומים: משברים משפחתיים וזוגיים, משפחות להטביו"ת, קושי בסמכות ההורית, משפחות המתמודדות עם פגיעה נפשית, משפחות אומנה ומשפחות מאמצות, התמודדות עם מוגבלויות במשפחה,  קשיים משפחתיים וזוגיים בשלבי ההתפתחות השונים, בגידות, גירושין, ועוד. אני מטפלת גם באופן פרטני סביב התמודדויות חיים שונות, לרבות  טראומה ומשבר, אובדן ושכול, זהות מינית, מוגבלויות, להט"ב וזהות מינית ועוד. אני מטפלת מתוך רגישות, חום, אכפתיות, כבוד והערכה רבה כלפי מטופלי, ושמה דגש על יצירת מרחב אינטימי שבו יוכלו מטופליי להיפתח ולרתום את הכוחות הפנימיים שלהם לשינוי האישי, הזוגי והמשפחתי. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת שפנר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת שפנר ובאחריותו/ה.