לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יהונתן חלמיש

יהונתן חלמיש

יהונתן חלמיש

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 28681

המפגש הטיפולי בעיני הינו מפגש אחר ומיוחד, מורכב, ועדין. המרחב הטיפולי מאפשר התבוננות מעמיקה אל עבר מעמקי הלא מודע, אל עבר הבחירות, המעשים, החלומות, הכאבים, והתשוקות. הוא מאפשר לעלות חומרי נפש שונים, לעבדם, ולמקמם... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יהונתן חלמיש

אודות יהונתן חלמיש

המפגש הטיפולי בעיני הינו מפגש אחר ומיוחד, מורכב, ועדין.

המרחב הטיפולי מאפשר התבוננות מעמיקה אל עבר מעמקי הלא מודע, אל עבר הבחירות, המעשים, החלומות, הכאבים, והתשוקות. הוא מאפשר לעלות חומרי נפש שונים, לעבדם, ולמקמם מחדש באופן שלם ומפויס יותר. מרחב של עבודה אישית, המאפשר גדילה נפשית ורגשית.

אל חדר הטיפול מגיעים אנשים שונים,בגילאים שונים, בעלי מגוון קשיים, קונפליקטים, ובעיקר- אתגרים. בקליניקה אני פוגש חרדה, דיכאון, קושי ביצירת קשרים, תחושת תקיעות, אבל, התלבטות סביב זהות מינית וזהות בכלל, ועוד. המשותף לכולם הוא חיפוש אחר הדרך המובילה אל עבר תחושת בחירה, משמעות, ואיכות חיים טובה ועמוקה יותר.

 לאורך השנים עבדתי עם מגוון אוכלוסיות, מבוגרים ומתבגרים, במסגרות שונות, במרכז לבריאות נפש, במנהל החינוך בעיריית ראשל"צ, במסגרת פוסט אישפוזית לבני נוער בעלי הפרעות רגשיות ונפשיות קשות, ובקליניקה פרטית.  אני בעל תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית קלינית מאוניברסיטת בר-אילן.

הפניה לטיפול מצריכה אומץ ולקיחת אחריות, אם הגעת עד לכאן, וראית שורות אלו, הרי שתהליך זה כבר יצא לדרך. אני מזמין אותך להתקשר או לשלוח הודעה, בפלאפון או במייל, ולתאם פגישת טיפול ראשונה. 

אני מטפל בקליניקה בשכונת בית הכרם בירושלים ובישוב רמות השבים באזור השרון.

מספר הפלאפון 054-6319423                                      

מייל yoni2718@gmail.com

  

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יהונתן חלמיש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יהונתן חלמיש ובאחריותו/ה.