לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
10
יולי

כנס "מדברים על אינטימיות, זוגיות ומיניות בקרב מתמודדים עם מחלה נפשית"

10/7/2012 | פורסם על ידי משה נצר

הכנס הראשון בישראל "עושים את זה: מדברים על אינטימיות, זוגיות ומיניות בקרב מתמודדים עם מחלה פסיכיאטרית" יתקיים ב- 10 ליולי 2012 באוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע.
מטרת הכנס להעלות למודעות ולדיון את נושאי האינטימיות, הזוגיות והמיניות בקרב המתמודדים עם מחלה פסיכיאטרית, וכן לקרוא לפעולה ולשינוי מדיניות בתחום זה.

הכנס הינו פרי פעילותו של פורום ייחודי שבו שותפים מתמודדים, אנשי מקצוע ובני משפחות .
במהלך הכנס יוצג הנושא גם מנקודת מבטם האישית של המתמודדים והם יספרו על חוויותיהם האישיות באמצעות הרצאות, סדנאות וקטעי משחק והנחייה.

האורחת המרכזית בכנס הינה פרופ' ג'ודית קוק מאוניברסיטת אילינוי בשיקגו, המתמחה במחקר ובקידום מדיניות בשיקום בבריאות הנפש. כמו כן ירצו בכנס מרצים מן השורה הראשונה בשדה המחקרי והקליני בישראל. הכנס יכלול סדנאות בנושאי אינטימיות, זוגיות ומיניות, אשר תערכנה במקביל, למתמודדים ולאנשי מקצוע, ומטרתן לפתוח צוהר לנושא, לעורר חשיבה ולגעת בעמדות אישיות ובמיתוסים הקיימים סביב הנושא.

הכנס מיועד למתמודדים עם מחלות פסיכיאטריות, בני משפחה ואנשי מקצוע ברצף הטיפול והשיקום: רופאי משפחה, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, אחיות, מרפאים בעיסוק, צוותים בשירותי השיקום בקהילה, בתחנות לבריאות הנפש ובתי החולים , אנשי אקדמיה וסטודנטים.

פרטים מלאים והרשמה באתר הכנס www.kenes-miniyut.info

באתר ניתן להוריד ולהדפיס את טופס ההרשמה. ניתן לצפות בתכנית הכנס, בתוכנית המושבים.
תכנים אלו נגישים גם בפורמט מותאם להדפסה
אנא הרשמו והעבירו לידיעת מתמודדים, אנשי מקצוע ובני משפחות שאיתם יש לכם קשר.

תגיות: