לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
גם אני נפגעתי מאסף רולף בן-שחר

גם אני נפגעתי מאסף רולף בן-שחר

שפיות זמנית | 1/8/2023 | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג

גליה תנאי

ד"ר גליה תנאי, בעלת תואר שני ודוקטורט בפסיכולוגיה קלינית, חוקרת מצבי תודעה, מטפלת ומכשירה מטפלים בתרפיה מבוססת מיינדפולנס, מפרסמת פוסט עדות אישית על פגיעה שעברה בתור מטופלת.

שמי גליה תנאי. בעשור האחרון עסקתי בטיפול, בהוראה ובהדרכת מטפלים. חלק מהאנשים שיקראו את הטקסט הזה מכירים אותי כמטפלת, כמורה למדיטציה או יוגה, כקולגה או כמדריכה. ב-2013 סיימתי את הדוקטורט שלי בפסיכולוגיה באוניבסיטת חיפה. אני רואה בעצמי פמיניסטית ובעלת נסיון רב בתחומים שונים המערבים יחסי כוח. לאורך השנים השתתפתי בתהליכים אישיים וקבוצתיים רבים, כתבתי מאמרים וספרים, עבדתי בצוותי מחקר, בתוכניות הכשרה למטפלים ותמיד שררו ביני לבין שותפי, תלמידי ומטופלי יחסים חמים וחיוביים. הטקסט שאני עומדת לפרסם כאן שונה מכל מה שפרסמתי עד היום. זוהי עדות אישית על פגיעה שעברתי בתור מטופלת. זה קשה ולא נוח עבורי לשים את עצמי בעמדה כל כך חשופה ואישית ולספר את הסיפור הנורא והאישי שלי, אבל אני מרגישה שזו חובתי. חובתי לספר את מה שקרה לי בלי בושה ובלי פחד.
 
אני רוצה לתת עדות על התעללות חמורה שעברתי בטיפול על ידי אדם בשם אסף רולף בן שחר.
 
היות ואסף ממשיך בפעילותו אני לא יכולה להמשיך לשתוק. עברו חמש שנים מאז הצלחתי להינצל מהסיוט הזה. חמש שנים בהן ניסיתי בכל דרך להזהיר, ליידע ולמנוע פגיעות נוספות. אבל לאחרונה גיליתי שאסף ממשיך לפעול ושא.נשים ממשיכים להיפגע ונתונים לנסיונות השתקה ולכן אני כותבת את הטקסט הזה.
 
אני לא חיה בישראל כבר חמש שנים ואין לי שום מניע לפרסם את הטקסט הזה חוץ ממשאלה עמוקה שהאדם הזה יפסיק לפגוע. קיבלתי השראה רבה מנפגעים ונפגעות בארץ ובעולם שלמרות הקושי והפחד מצאו את האומץ להשמיע את קולן. בימים אלה אני נמצאת בתהליך של הגשת תלונה במשטרה על מעשה מגונה והטרדה מינית נגד בן שחר ולמרות שיש לי מעט אמון במערכות המשטרה והמשפט בתחומי עבירות המין אני עושה מה שביכולתי כדי שהאישום הפלילי אף הוא ימוצה.
 
במידה וגם את.ה נפגעת את מוזמנת לפנות למרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בחיפה שם הם מלוות את תהליכי הגשת התלונה. הנה לינק עם פרטי הקשר — https://www.1202.org.il...tact-details 
 
המשך קריאת הפוסט המלא
 
אני רוצה להגיד לכל אחת ואחד מכם שעבר.ה פגיעה וניצול מיני בטיפול — אפשר להחלים מזה. זה דורש הכרה בעומק הטראומה ואומץ לפתוח אותה אבל אני יכולה להגיד שהיום, חמש שנים אחרי שיצאתי מהתופת הזו אני בריאה ושלמה וחזקה ולא מתביישת יותר שנפלתי במלכודת המחרידה הזו. זה יכול לקרות לכל אחת ואחד כשאנחנו בכסא המטופלת — הפגיעות והנזקקות וההפעלה של הדפוסים הקדומים ביותר שלנו הופכים אותנו בתוך ההקשר הזה לחשופים לניצול, להשאה היפנוטית, להתעללות רגשית — ללא קשר ליכולות ולרמת העוצמה והכח שלנו מחוץ לחדר הטיפולים.
 
. אני יודעת כמה זה קשה לפתוח את הסיפורים הללו אבל אני רוצה להגיד לך — הדרך להחלמה עוברת בהכרה ומפגש עם מה שעבר עליך — אם עברת ניצול או התעללות בטיפול נפשי אל תישאר.י עם זה לבד!
 
אני מאחלת לכולנו עולם שבו אנחנו מספרות את הסיפורים שלנו ושומעים את קולנו.

תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: פגיעה מינית, יחסי מטפל מטופל
דפנה ממן
דפנה ממן
עובדת סוציאלית
אשקלון והסביבה
מני פולק
מני פולק
עובד סוציאלי
ירושלים וסביבותיה
טלי וולף
טלי וולף
עובדת סוציאלית
פרדס חנה והסביבה
לאה שקלים
לאה שקלים
חברה ביה"ת
ירושלים וסביבותיה
גיא שוימר דניאלי
גיא שוימר דניאלי
פסיכולוג
תל אביב והסביבה
מאיה לנגר
מאיה לנגר
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, שרון ושומרון, אונליין (טיפול מרחוק)

עוד בבלוג של שפיות זמנית

במאמרה היפה שפורסם לאחרונה בכתב העת המקוון 'אלכסון', מתייחסת ננה אריאל לשאלה מה זה להיות רהוט. היא...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.