יריד פסיכולוגיה עברית

התמקדות / פרופ' יוג'ין ט. ג'נדלין

מחיר: 74.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: פראג הוצאה לאור
טלפון: 04-6373818 (רותם גלר / אילן לוי)
דמי טיפול ומשלוח: 10 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
משלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪ מפראג הוצאה לאור
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
התמקדות / פרופ' יוג'ין ט. ג'נדלין

התמקדות / פרופ' יוג'ין ט. ג'נדלין

התמקדות
פרופ' יוג'ין ט. ג'נדלין

 

 

פסיכולוגיה רוחנית, ריפוי גוף נפש. הספר התמקדות מתווה שיטה רבת עוצמה לטיפול עצמי ושינוי עצמי, המתבססת על ההנחה שבעיותינו קיימות ברובד עמוק של גופנו, וברובד זה הן גם ניתנות לשינוי. תפיסה זו עלתה מתוך מחקר שנערך באוניברסיטת שיקגו על ידי פרופ' ג'נדלין ועמיתים, שבו זיהו את המרכיב הפעיל בטיפולים פסיכולוגיים של מטופלים "מצליחים".

 

 

התמקדות היא טכניקה פשוטה ובעלת עוצמה של פיתוח מודעות עצמית לתחושות גופניות בעלות משמעות, המביאות לריפוי מן הפנים. זהו תהליך המבוסס על הקשבה ייחודית ל"תחושות מורגשות" שאנו חשים בחיי היומיום. תחושות הגוף הן הזמנה של הגוף להיכנס לרובד החוויה, כדי לקבל מידע נוסף ולהפוך אותן לכלי יעיל בהבנה פנימית המובילה לתחושת הקלה פיזית. מימוש ויישום תהליך ההתמקדות בחיי היומיום ובעבודה טיפולית, מאפשרים ריפוי ומפתחים אקלים של כבוד, ריפוי והזנה. למזג עם החומר הקיים !!

התמקדות היא תהליך פנימי טבעי המאפשר גישה ישירה לידיעה גופנית וניתן לפתח אותה באמצעות אימון. היא מורכבת משש תנועות פנימיות הפשוטות ליישום, שבהן אנו באים במגע עם תחושה מורגשת (דרכו של הגוף לחוש מצב מסוים), המובילה לתחושת הקלה והרפיית מתח עמוקה. לאחר שמצאנו נקודת כניסה זו, נוכל לשהות בה כדי לפעול עמה הדדית. כאן עולה תובנה המצביעה על הדרך לשינוי וריפוי הוליסטי.

ההתמקדות מסייעת לטיפול-עצמי בבעיות קלות ומורכבות כאחד: היא משפרת את הפעילות החיסונית של הגוף; מורידה רמות של דיכאון וחרדה ומחזקת את הקשר לגוף; עוזרת להתמודד עם פחדים וכעס; יעילה בשחרור מצבי לחץ, בהגדרת בעיות ובקבלת החלטות; תומכת בהעצמה אישית ובמודעות עצמית; משפרת תקשורת אישית ובין-אישית; מפתחת את האינטואיציה והיצירתיות בחיי היומיום. נוסף על היותה אפקטיבית בפני עצמה, רב ערכה גם כשהיא מצטרפת למגוון שיטות פסיכותרפיה, ביופידבק ומדיטציה, ויש לה יישומים בתחום החינוך והניהול הארגוני - היא מעשירה ומעמיקה גישות אלה ומשתלבת בהן.

בנוסף, הספר כולל מדריך להקשבה, החיונית כל כך לתקשורת אישית ובין אישית, הנחיה לניהול קבוצות המתמקדות בצוותא, וחזון לחברה שפויה שבה אנו יכולים להתייחס לעצמנו ולאחרים ללא תוויות מגבילות.

הוצאת מרקם, 176 עמודים

 

התמקדות / פרופ' יוג'ין ט. ג'נדלין
מחיר: 74.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.