יריד פסיכולוגיה עברית

קול הרוח / אסתר שמיר

מחיר: 84.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: פראג הוצאה לאור
טלפון: 04-6373818 (רותם גלר / אילן לוי)
דמי טיפול ומשלוח: 10 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
משלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪ מפראג הוצאה לאור
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
קול הרוח / אסתר שמיר

קול הרוח / אסתר שמיר

הקול הוא אמצעי רב עוצמה לאבחון ולריפוי. הקול האנושי מכיל אינספור דקויות. הוא מאפשר לנו לבטא את עצמינו ולשקף לנו בדיוק רב את מצבנו הנפשי והפיזי, ובה בעת להאזין למה שאנחנו מבטאים.

 

אסתר שמיר מתארת את התפתחותה של שיטתה, קול הרוח, למן הגילויים הראשונים על כוחו של הקול להרגיע, לרפא, ליצור מודעות, שינוי ושחרור, ועד לפיתוח שיטת טיפול ואבחון עמוקה ואפקטיבית, החושפת יחסים מפליאים בין אדם לקולו, בין אדם לתדריו.

 

הספר מפרט מגוון מקרים טיפוליים מרגשים ומלאי תובנות, הממחישים בבהירות רבה את עבודת הטרנספורמציה העמוקה שהקול מאפשר. בספר תמצאו את מירב ההיבטים הנוגעים לעבודת הקול והריפוי של קול הרוח, ותרגילים רבים לעבודה עצמית ולעבודה עם מטופלים. עבודה זו סוללת לנו את הדרך להיות קולה של הרוח - מהותנו האמיתית במלוא זוהרה. במקביל לקריאה בספר, מומלץ להכנס לאתר של קול הרוח, להאזין לטיפולים ולדוגמאות של איזון קולי, ולהמשיך לתרגל עם המידע שבספר.

 

אסתר שמיר, זמרת בעלת קול רב עוצמה, משוררת ומלחינה, הוציאה לאור משנות השבעים ואילך שישה אלבומי מוסיקה, בתוכם כמה להיטי ענק. ושני ספרי שירה. בעקבות חוויות רוחניות וטיפוליות יוצאות דופן היא עשתה את המעבר המיוחד והמסקרן - מכוכבת רוק מפורסמת - לנטורפטית, מטפלת הוליסטית, ומורה לריפוי והתפתחות באמצעות הקול. בשנת 1990 יסדה אסתר את מרכז קול הרוח, ומאז הוא משמש מרכז לימוד וטיפול. 

 

כריכה רכה, 224 עמודים

לקריאת הפרק הראשון: http://www.prag.co.il/pdf/chapters/kol-haruah.pdf

קול הרוח / אסתר שמיר
מחיר: 84.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.