לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבל אבירם

ענבל אבירם

ענבל אבירם

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-126192

אודות ענבל אבירם בקצרה:

אני פסיכולוגית קלינית מומחית. במהלך השנים טיפלתי באנשים המתמודדים עם קשיים במערכות יחסים, שינויים ומשברי חיים, סוגיות של זהות אישית, הפרעות אכילה, חרדה ודיכאון. אני מאמינה בטיפול בגובה העיניים, שהינו רגיש ומותאם...

פניה אל ענבל אבירם

ענבל אבירם עוסקת בטיפול פסיכו-דינאמי.

מטפלת במבוגרים.

דוברת עברית.

אודות ענבל אבירם

אני פסיכולוגית קלינית מומחית. במהלך השנים טיפלתי באנשים המתמודדים עם קשיים במערכות יחסים, שינויים ומשברי חיים, סוגיות של זהות אישית, הפרעות אכילה, חרדה ודיכאון. אני מאמינה בטיפול בגובה העיניים, שהינו רגיש ומותאם לצרכיי המטופל. מניסיוני טיפול יכול להקל על כאב נפשי ולאפשר שחרור מדפוסים אישיים ובין-אישיים המקשים על האדם. בתוך קשר טיפולי המהווה סביבה בטוחה ומכבדת, יכולה להתאפשר התבוננות פנימית מעמיקה והכרות טובה יותר עם עולמו הפנימי של האדם, מה שמאפשר צמיחה ושינוי. אני מטפלת בגישה פסיכודינאמית, ומשלבת בהתאם לצורך כלים מהגישה הקוגניטיבית התנהגותית (CBT) ומיינדפולנס. בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה מאוניברסיטת בן גוריון (בהצטיינות יתרה).

טלפון ליצירת קשר- 0526203328

מקבלת בקליניקה בנס ציונה, קרוב גם לראשון לציון, רחובות, באר יעקב. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבל אבירם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבל אבירם ובאחריותו/ה.