לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טל בירן

טל בירן

טל בירן

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-5787

טל בירן, פסיכותרפיסט, מטפל בפסיכודרמה. בעל קליניקה פרטית, מרצה בבית הספר לפסיכותרפיה ממוקדת באוניברסיטת בר אילן ומדריך את הצוות המקצועי במרכז לשלום המשפחה של עיריית בת ים. טל מוסמך בטיפול בהבעה ויצירה, פסיכודרמה,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל טל בירן

אודות טל בירן

טל בירן, פסיכותרפיסט, מטפל בפסיכודרמה. בעל קליניקה פרטית, מרצה בבית הספר לפסיכותרפיה ממוקדת באוניברסיטת בר אילן ומדריך את הצוות המקצועי במרכז לשלום המשפחה של עיריית בת ים.

טל מוסמך בטיפול בהבעה ויצירה, פסיכודרמה, בוגר בית הספר לפסיכותרפיה דינמית ממוקדת באוניברסיטת בר אילן, בוגר התוכנית לפסיכותרפיה הורה - ילד, מטעם מכון חרוב בשיתוף עם המרכז לחקר טראומה בילדות באוניברסיטת קליפורניה, סן פרנסיסקו. 

טל מטפל בילדים, החל מהגיל הרך, בבני נוער ובהוריהם, ובמבוגרים.

עבודתו עם ילדים ובני נוער מאופיינת באינטגרציה בין מגוון גישות ומודלים טיפוליים. בטיפוליו של טל ישנו מקום מרכזי לקשר הורה-ילד, ולהשפעתם המיטיבה של הורים לילדים ובני נוער על התמודדות עם קשיים ומצבי משבר ובפיתוח החוסן הנפשי של ילדיהם. בנוסף, במידת הצורך ובהסכמת ההורים, הטיפול משלב התערבות מערכתית ושיתוף פעולה עם הצוותים במסגרות החינוכיות. 

גישת הטיפול המרכזית בטיפול במבוגרים הינה אינטגרטיבית, המשלבת בין טיפול מתוך גישות ממוקדות רגש, גישות דינמיות, התערבויות מעולם הטיפול הקוגנטיבי התנהגותי, ומודלים טיפוליים מאוחרים יותר, תוך יצירת  קשר אנושי, פתוח ומזמין. 

תחומי טיפול מרכזיים בילדים ונוער: טראומה בגיל הרך, חרדה ודיכאון, פחדים, הפרעת קשב וריכוז, אנקופרזיס, אבל ואובדן, קשיים התפתחותיים. 

תחומי הטיפול המרכזיים במבוגרים: חרדה, דיכאון, התמודדות עם משברי חיים וחווית מתמשכות של חוסר שביעות רצון מהחיים, אובדן, פרידות, טראומה, קשיי הורות ועוד. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טל בירן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טל בירן ובאחריותו/ה.