לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אראל הנדלראראל הנדלר
תאריך רישום: 23/7/2012
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות אראל הנדלר

שמי אראל הנדלר ואני  עוסק בטיפול וייעוץ זוגי , משפחתי ופרטני עוסק בתהליכים עומק ומשתמש בכלים מעולמות הCBT מאמן אישי, הכי חשוב האדם שאתן לך יד ברגעי קושי על מנת שנוכל ביחד לצלוח את הנהר.

להיות יועץ ומטפל זוגי ופרטני אינו רק מקצוע עבורי, אלא דרך חיים, המהות העיקרית אשר לשמה אספתי ידע, מיומנות ופרקטיקום מקצועי. לא תמיד יכולתי לראות את דברי רבי נחמן מברסלב בבהירות רבה, אולם עם השנים למדתי לראות את הדברים בצורתם הנכונה ואז הבנתי שזה הוא יעודי בחיים.עץ בודד

כמה פעמים הרגשתם תקועים? כמה פעמים הייתם מבולבלים ומלאי ספקות - אותם רגשות הם הדרך שלכם להכיר את הפוטנציאל עצמכם. חוסר אונים ואבדן דרך הם צמתים ואבני מדרך על מנת שתוכל להגיע אל המקום הנכון - אל עצמכם ובמעשה ידיך. פחד וחרדה אומנם משתקים בדקות הראשונות, אולם אז פורצות מתוך תוכך ומכשירות עבורך דרך - נתיב בטוח על מנת לממש את האני שלך ברוב הוד והדר.

מאמין אני באדם המגיע לטיפול. ומעריך אני אותו רבות על הנכונות והרצון לבצע שינוי. כמה פעמים הצטערתם שזנחתם את החלומות שלכם, הרגשתם כי הכול מתקדם קדימה בעוד אתם דורכים במקום, עסקתם במוכר ובידוע על פני מימוש הכמיהה הפנימית שלכם. כמאמר השיר "יום ועוד יום, יום ועוד יומיים" אז בואו נעצור את הכול ונטפל בזה היום. היכולת שלי להאמין בעצמי והיכולת שלי להאמין בך הינה נקודה מאוד חשובה בבניית תהליך העבודה.

כאיש מקצוע העוסק בתחום הליווי האישי וההנחיה מזה כ - 10 שנים. בעל תואר שני. אשר ליווה מנהלים ועובדים כאחד, אנשים בתהליכים מורכבים ביותר בחיים הפרטיים והמקצועיים כאחד, החל משלב הקידום וכלה בשלב הפיטורים. החל משלב ההתלבטות ועד שלב גמירות הדעת... השיחות, התהיות ,הלבטים הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית פרטנית. מאמין אני בשיטות העבודה אשר היו לחם חוקי בעבודתי הכוללות את שיטת ה-NLP, גישור ובשילוב שיטת הנקודות המביאה אותנו כחוט השני מנקודת ההתחלה ועד לסיומה בבטחה. כל זאת בשילוב נקודות יעד להגשמה אשר יתנו למטופל את היכולת לראות תוצאות אישיות כבר על ההתחלה ולהרים את הרף ככול שיוכל. הכי חשוב שתוכל להבחין ולראות את הכוחות הטמונים בך ולהוציא אותם מן הכוח אל הפועל. אני כאן על מנת לעזור לך, בכל דבר אשר אוכל להיות שם בשבילך. זו אחריות רבה אבל גם הנאה ושליחות אשר אני גאה לקחת חלק בה.

אז מה נעשה ביחד?

  • נרגיש שותפים לדרך ומחויבים להצלחה ביחד.פרח
  • אנסה לעזור לך לגלות את האור הפנימי שלך ולראות את יופיו של העולם.
  • נציב מטרות ונעשה את כול הדרך אל הפסגה ביחד.
  • נעצב את האני האישיותי בכלים מתחום העצמה האישית.
  • נבנה על החוזקות ונחזק את החולשות.
  • ננצל הזדמנויות ונאפשר לעצמנו את הכול.
  • ניגע באני, בילד, בלב האדם שבך.
  • נתכנן הכול בצורה מושכלת.
  •  ובתום התהליך נרים כוסית לחיי ההצלחה.
כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה