לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
carina adikacarina adika
תאריך רישום: 26/7/2008
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות carina adika

 
קצת עלי:
 
אני פסיכולוגית קלינית  מזה כ-15 שנים ובעלת נסיון רב בטיפול במתבגרים ומבוגרים שרכשתי במסגרת העבודה שלי בבית חולים, מרפאות לבריאות הנפש, בשירות הפסיכולוגי ובקליניקה הפרטית. לאורך השנים למדתי שיטות טיפול עדכניות (שונות ודומות לאלה שלמדתי בארץ מולדתי ארגנטינה)  ופיתחתי מיומנות להתמודד עם כל מיני סוגים של קשיים ואוכלוסיות. אבל הכי חשוב, הפכתי לאשת מקצוע אנושית ואמינה ולמדתי לעולם לא להיות שיפוטית. הכי חשוב לי שהמטופלים שלי ירגישו בנוח לדבר איתי על הנושאים הכי קשים או מביכים. כמה שישמע מוזר, המטרה שלי בטיפול היא שהמטופל יסיים טיפול וימשיך בחייו בתחושת השלמה, אושר ומסוגלות.
 
את הידע,  ניסיון ואנושיות התמונים בי אני לוקחת איתי לתחום המיניות. תחום שהתחלתי ללמוד לפני  5 שנים במסגרת העבודה שלי עם פגיעות מיניות והמשיך בהכשרה במכון פתרונות, באוניבסיטת תל אביב ובעבודה במרפאה לשיקום מיני במרכז רפואי רעות. 
 
כולנו נולדים עם אנרגיה מינית. אפילו פרואיד אב הפסיכואנליזה אמר זאת לפני כ-100 שנה. במהלך השנים, החינוך, אירועים בחיינו, טראומות או אפילו התנסויות קטנות לא חיוביות חוסמים את האנרגיה ויוצרים הסכמות חשיבה שליליות, פחד, רתיעה או המנעות.
 
אעניק לכם כלים להתמודדות אמיתית עם פחד מאינטימיות וקשיים במיניות (בחשק, בעוררות או בסיפוק המיני) .  גברים ונשים תגלו איך להתחבר לעצמי המיני שלכם , לביטחון הפנימי והזוגי ולהפוך ליצורים בטוחים ומיניים שיודעים להנות ולהעניק הנאה. כאן תתחילו פרק חדש בכל מה שקשור לבטחון עצמי במיניות.
הליווי הוא אישי או זוגי לפי הצורך והשיטה היא מותאמת לכל מטופל. ניתן להגיע לפגישת ייעוץ אחת או להתחיל במסע טיפולי.  הצטרפו לדף ותגלו איך ניתן לעשות זאת.
 
כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה