כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהעמית בעין החורשhttps://www.hebpsy.net/amit
 מאמרים, הרצאות ופורום להורים ולאנשי חינוך (מורים, גננות ועוד) בארץ ובחו"ל בנושאי הורות, ילדים, זוגיות, סבתאות, מערכת החינוך, ארגונים ועוד - מאת הפסיכולוג חיים עמית ובהנחייתו.

פורום "עמית בעין החורש"


רמת אבטחה: פתוח לכולם

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
מרגישה אשמה - חיים עמית
התנהגות כפייתית - חיים עמית
עונש מיותר - חיים עמית
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:אמאתאריך:3/1/2012 19:14

נושא:

הילד שלי לא אוהב להפסיד
תוכן:חיים שלום,
אני קוראת קבועה ומסורה של הפורום שלך ואולי זה הזמן והמקום להודות ולפרגן לך על העצות, התשובות השאלות שאתה מציב לנו הכותבים ותודה על זמנך.
בני בן 5 וארבעה חודשים (גן חובה) הוא ילד מקסים.חכם ורגיש. קשה לו מאוד להתמודד עם הפסד. אתמול הוא שיחק ב WII והתמודד מול שחקנית וירטואלית וכל פעם שהוא הפסיד הוא בכה וצעק והיה מאוד מתוסכל.אני עצרתי את המשחק,חיבקתי אותו והסברתי לו שההפסד הזה לא עושה אותו פחות טוב ושלפעמים אנו מפסידים ולפעמים אנו מנצחים. הוא שוב שיחק ושוב הבכי המתוסכל שלו שאפילו החיבור שלי לא עזר,לבסוף כיביתי את המשחק והסברתי לו שככה לא משחקים ואולי עכשיו הוא בסערת רגשות, שיירגע ואח"כ ישחק שוב. אני מרגישה שהוא אינו יודע לתעל את העלבון ושהוא אינו מוכן להתמודד עם הפסדים ולנסות שוב ושוב. בשנה הבאה הוא בכתה א' ואני דואגת שכשלא יצא לו אות כמו שצריך הוא ישתולל מכעס. חשוב לי לתת לו כלים להתמודד עם חוסר הרצון להפסיד,לעזור לו בחוסר היכולת שלו להבין שיש דברים שצריך לנסות שוב ושוב עד שנצליח. דברתי עם הגננות שלו והן אמרו לי שגם בגן כשהוא נכנס לעימות עם חבר הוא מסתגר, לא מתמודד מול הבעיה אלא בוחר לא להתעמת. אילו כלים יש לי לעזור לו בדפוס הזה ? מה דעתך ? תודה

תגובות
ללא תגובות המודל בבית : חיים עמית
4/1/2012 08:20
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום