כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהעמית בעין החורשhttps://www.hebpsy.net/amit
 מאמרים, הרצאות ופורום להורים ולאנשי חינוך (מורים, גננות ועוד) בארץ ובחו"ל בנושאי הורות, ילדים, זוגיות, סבתאות, מערכת החינוך, ארגונים ועוד - מאת הפסיכולוג חיים עמית ובהנחייתו.

פורום "עמית בעין החורש"


רמת אבטחה: פתוח לכולם

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
מרגישה אשמה - חיים עמית
התנהגות כפייתית - חיים עמית
עונש מיותר - חיים עמית
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:טלתאריך:18/12/2011 01:51

נושא:

פעוט מכה
תוכן:שלום רב,
בני (הילד השלישי) הינו בן שנתיים וחצי ונוקט באלימות כעניין שבשגרה . האלימות שלו באה לידי ביטוי ע״י דחיפות,סטירות,זריקת חפצים,אגרופים וכיוב׳ והיא מופנת כלפי קטנים וגדולים כאחד לרבות לגננת לסבתא להורים וכיוב׳.
ניסיתי לנקוט בכל אחת מהדרכים הבאות ללא שום הצלחה: 1.דרך של דיבור והסבר בנועם ורוגע 2. ענישה והרחקה 3. פסק זמן בחדר 4. שלילת ממתקים 4. הבטחה להפתעות וחיזוקים חיוביים תמורת התנהגות נורמטיבית .כאמור כל ניסיונתיי נכשלו.
חשוב לציין שבני מאד מפותח מבחינה שפתית , לא רואה אלימות בבית פרט להקנטות מינוריות של שני אחיו הגדולים וזוכה לתשומת לב מירבית מצד כל סובביו, שיושבים איתו משחקים איתו ומקשיבים לו אך דיי בסירוב קטן כדי שהוא ״יתהפך״ ויחל להכות. אתמול נתבשרתי ע״י הגננת שלו שהם לא מצליחים להתמודד איתו והם רוצים להעביר אותו לקבוצה של הגדולים (בני שלוש +) ,אני מיואשת לחלוטין באשר הוא ילד אינטילגנט ומקסים אך גם אנחנו לא יודעים כיצד להתמודד עם תופעה זו.
שאלתי היא האם ייעוץ מקצועי בגיל כזה יכול להועיל ? אם כן איזה סוג טיפול? וכן אשמח לקבל כל עצה שתסייע קודם כל לילד שכבר הפך את כל העניין לנושא מרכזי ומספר לכולם איך דחף שרט הכה... וכן לנו להוריד את אות הקיין שרואה בנו כהורים של הילד המרביץ.
בתודה מראש
טל 

תגובות
עם תגובות אלימות תגובתית : חיים עמית
18/12/2011 07:33
תאריך:
 
18/12/2011 18:41
תאריך:
 
19/12/2011 07:39
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום