כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהרוני פרישוף, פסיכולוגית קליניתhttps://www.hebpsy.net/Roni
 רוני פרישוף, פסיכולוגית קלינית בתל אביב. מדריכה בטיפול נפשי. באתר ניתן למצוא כרטיס ביקור, "אני מאמין" מקצועי, מאמרים, קישורים ופורום בנושא פסיכולוגיה, טיפול נפשי ועניינים שבנפש.

שיחת נפש


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
על חוויית... - רוני פרישוף
שינוי כללי... - רוני פרישוף
היה או לא היה?... - רוני פרישוף
טראומה מודחקת... - חוסר הבנה
שיתוף בהעברה... - רוני פרישוף
חן חן (: - רוני פרישוף
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:נופרתאריך:13/6/2018 00:40

נושא:

תלות
תוכן:שלום רוני,
אני שורדת גילוי עריות. בת 31 ואימא לבן שנתיים. אני עובדת ומתפקדת אבל בפנים אני מפורקת. אני בטיפול כ 3 שנים. פעמיים בשבוע. יש לי קשר מאד מיוחד עם הפסיכולוגית שלי. הבעיה שאני זקוקה לה מאד בין הפגישות. במיוחד לאחר פגישות מציפות ומכאיבות.זה גרם לי לרצות לפרוש מהטיפול כמה פעמים. אני חשה בושה ואשמה סביב הצורך הזה. אני לא בן אדם תלותי. אם כבר ההפך - אני מנהלת בכירה, אחות גדולה, ואנשים רבים תלויים בי. ההשתוקקות שאני חשה כלפי המטפלת שלי היא מטורפת, ולפעמים איני מצליחה לתפקד אם אני לא מדברת איתה בטלפון או מקבלת ממנה חיזוק במסרון. אני מפחדת שימאס לה ממני. שאני מכבידה. שאלתי היא - האם זה מקובל? האם יש טיפולים ומטפלים שקשר כזה או אחר בין הפגישות הוא מקובל? אני כמובן מדברת על תקשורת קצרה ועניינית רק לצורך קבלת חיזוק עד הפגישות. כיצד את נוהגת?
דבר נוסף, לפעמים אני יוצאת מפגישות ויושבת ברכב שעות בוכה ורועדת. אני מרגישה שנכנסת לטיפול בחורה בת 31 ויוצאת ממנו בת 6 מפוחדת וחסרת כל יכולת לתפקד בעולם. לאחר טיפול כזה, אני נתקפת בהלה ומבטלת בדרך כלל פגישות. מה ניתן לעשות? האם טיפול מוכרח להיות כואב כל כך? כמובן ששיתפתי אותה ואנחנו מנסות לתרגל טכניקות קרקוע בתום הפגישה אבל זה לא תמיד עוזר.
תודה,
נופר

תגובות
ללא תגובות תלות וריפוי : רוני פרישוף
13/6/2018 15:04
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום