כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהרוני פרישוף, פסיכולוגית קליניתhttps://www.hebpsy.net/Roni
 רוני פרישוף, פסיכולוגית קלינית בתל אביב. מדריכה בטיפול נפשי. באתר ניתן למצוא כרטיס ביקור, "אני מאמין" מקצועי, מאמרים, קישורים ופורום בנושא פסיכולוגיה, טיפול נפשי ועניינים שבנפש.

שיחת נפש


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
על חוויית... - רוני פרישוף
שינוי כללי... - רוני פרישוף
היה או לא היה?... - רוני פרישוף
טראומה מודחקת... - חוסר הבנה
שיתוף בהעברה... - רוני פרישוף
חן חן (: - רוני פרישוף
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:קושקושתאריך:28/4/2007 18:39

נושא:

אוהבת שמנים
תוכן:רוני שלום,
אני בת 22 מהדרום ומאז ומעולם נמשכתי לשמנים. לקח הרבה זמן עד שהודתי בזה. לפני שהיה לי קשר רציני הייתי בטוחה שזה שזו איזושהיא העדפה אבל שאני יכולה גם בלעדיה אבל כשהחל הקשר הרציני הראשון שלי הבנתי שאני לא יכולה בלי זה. זה איזשהו צורך שלי גם נפשי וגם משהו שקשור במשיכה מינית. להימשך לגבר רזה בשבילי זה כמו להמשך לילד. כמו בשביל הומו להמשך לבחורה.
לפני כמה זמן התחלתי לצאת עם החבר הנוכחי שלי. קשה לו מאוד לקבל את זה שאני אוהבת את הגוף שלו ובמובן מסויים אני מבינה אותו כי אם הוא שונא את הגוף שלו איך הוא יוכל לקבל את זה שמישהי אחרת אוהבת אותו. הוא גם מדבר די הרבה על זה שהוא צריך לרזות וזה שהוא עוצר את עצמו מלאכול ועל ספורט שהוא צריך לעשות. כבר הספקתי להבין שהוא יותר מדבר מעושה אבל בכל פעם שהוא מדבר על זה זה עושה לי רע. הרבה פעמים זה אפילו יכול להכניס אותי ממש לדיכאון. אני יודעת שאף אחד לא רוצה להיות שמן. אני גם יודעת שלהיות שמן זה לא בריא (למרות שאני לא מדברת על שמנים ענקיים, אני מדברת על שמנמנים פלוס). אני לא כל כך יודעת מה לעשות איתו. הייתי רוצה בעצמי לקחת את זה פחות קשה בכל פעם שהוא מדבר על דיאטה או כשהוא לא מקבל את זה שאני אוהבת את הגוף שלו ואולי אפילו היה הכי טוב אם הייתה דרך שהייתי מפסיקה להמשך לשמנים. או לפחות להמשך לא רק לשמנים. זה מגביל מאוד וזרקתי הרבה בחורים שיצאתי איתם על זה שהם לא היו שמנים מספיק וזה גם לא בריא. בחשיבה הגיונית למה לי בעצם לצאת עם מישהו שצפוי כבר בגיל צעיר לבעיות לב ופרקים וכל מני מחלות אחרות שהשומן מביא. המחשבות על הנושא הזה מעסיקות אותי המון ומאוד קשה לי עם זה.
אודה לך אם תהיה לך עצה בשבילי,
קושקוש

תגובות
ללא תגובות על טעם ועל.. : רוני נוה פרישוף
29/4/2007 15:42
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום