כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהרוני פרישוף, פסיכולוגית קליניתhttps://www.hebpsy.net/Roni
 רוני פרישוף, פסיכולוגית קלינית בתל אביב. מדריכה בטיפול נפשי. באתר ניתן למצוא כרטיס ביקור, "אני מאמין" מקצועי, מאמרים, קישורים ופורום בנושא פסיכולוגיה, טיפול נפשי ועניינים שבנפש.

שיחת נפש


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
על חוויית... - רוני פרישוף
שינוי כללי... - רוני פרישוף
היה או לא היה?... - רוני פרישוף
טראומה מודחקת... - חוסר הבנה
שיתוף בהעברה... - רוני פרישוף
חן חן (: - רוני פרישוף
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:יליתאריך:29/11/2006 14:18

נושא:

הכורסא החמה
תוכן:הגעתי אליה כרגיל, בשעה הקבועה שלנו, בערב, אני חושבת (לא, אני בטוחה) שאני המטופלת האחרונה שלה באותו היום. זה נותן לי להרגיש "חשובה", משהוא שיוצא מגבול של טיפול בלבד, אני מגיעה והיא מאד עייפה, ואני אוהבת את זה שהיא עייפה, יש משהוא שלה שם, למרות שבאמת זה מפריע לי כי אז אני מכבידה יותר , אבל בשורה התחתונה אני אוהבת את זה כי אני גם 'רואה אותה' הרבה יותר ממה שהיא חושבת, הרבה דברים 'שזולגים' החוצה בגלל שזה סוף היום, בגלל שהיא עייפה.
השבוע כשהגעתי, בדיוק יצא משם כנראה (לא בטוחה), גבר, אולי מטופל, היה חתיך כזה, רחב כתפיים, מרשים, אפילו יפה.. חשבתי על זה שכמה הוא אמיץ, שבחיים לא הייתי יכולה להגיד עליו שהוא הולך לטיפול, שהוא נזקק (למרות שבאמת אי אפשר לדעת על אף אחד באמת אם הוא בטיפול) אבל הוא היה חתיך כזה, משהו שאפשר להשען עליו ועל הכתפיים המאד גדולות שלו וחשבתי פתאם, ואפילו מאד קינאתי בו, כי חשבתי שבטח כיף לה לטפל בו, כי אולי הוא יותר מעניין אבל בטח חתיך... וכשישבתי על הכורסא והיא הייתה חמה, הספקות שלי לגביו כמטופל , קיבלו מענה. עלתה בי תחושת גועל ודחיה, לא יכלתי להרגיש חום של מישהו אחר, מישהו זר, ועוד בחדר שלה... לא התיישבתי בצורה הפגנתית, כעסתי שהכסא היה חם וממישהוא אחר, ממישהוא שנדמה שיותר חשוב לה, או מעניין לה איתו.. קינאתי.. נגעלתי לשבת שם, רציתי לצעוק עליה, שתגלה מי יותר חשוב, אהוב, מעניין...לא התיישבתי, והיא לא דיברה וכאילו בכלל היתה אדישה למצוקה שלי...הורדתי את הסוודר פרשתי אותו על הכורסא אבל החום עבר גם את הסוודר וזה הגעיל אותי נורא..והתחלתי לדבר, לברוח מאותה תחושה

תגובות
ללא תגובות כשהמציאות נכנסת לחדר : רוני נוה פרישוף
29/11/2006 18:28
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום