כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהרוני פרישוף, פסיכולוגית קליניתhttps://www.hebpsy.net/Roni
 רוני פרישוף, פסיכולוגית קלינית בתל אביב. מדריכה בטיפול נפשי. באתר ניתן למצוא כרטיס ביקור, "אני מאמין" מקצועי, מאמרים, קישורים ופורום בנושא פסיכולוגיה, טיפול נפשי ועניינים שבנפש.

שיחת נפש


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תצוגה 
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
על חוויית... - רוני פרישוף
שינוי כללי... - רוני פרישוף
היה או לא היה?... - רוני פרישוף
טראומה מודחקת... - חוסר הבנה
שיתוף בהעברה... - רוני פרישוף
חן חן (: - רוני פרישוף
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:גליתתאריך:24/11/2006 12:54

נושא:

התנהגות תמוהה של מטפלת...
תוכן:חברתי הטובה נמצאת בטיפול תקופה די ארוכה, אשר התנהלות הפסיכולוגית במהלכו תמוהה בעיניי. אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנושא:

1. לא פעם, במהלך הפגישות, קרה שהפסיכולוגית סיפרה על משבר אישי בו היא נמצאת ובכתה - אירוע שתפס לעיתים את הפגישה כולה. יש לציין כי אין שום קשר למקרה של חברתי או סיבה אחרת נראית לעין לצורך לשתף אותה במקרה.

2. באחת מהפגישות סיפרה חברתי לפסיכולוגית על ראיון עבודה שהיה צפוי לה במהלך השבוע הקרוב. כשהגיעה שבוע אח"כ לפגישה, הפסיכולוגית אמרה לה שהיא ממש נעלבה שהיא לא טרחה להתקשר ולעדכן אותה מה קרה עם הראיון והאם היא התקבלה לעבודה. היא טענה שבתור אחת ש"מעורבת באושר האישי שלך" הגיע לה לדעת. חברתי, שלא כל כך ידעה איך להתייחס ל"האשמות", אמרה לה שהיא הייתה מאוד עמוסה באותו השבוע והפסיכולוגית אמרה שזה לא מקל ושהיא מאוד נעלבה.

3. בשל שינויי לו"ז, הן החליטו להזיז את הפגישות לשעת ערב מאוחרת. מאחר והפגישה הבאה מתוכננת לשעת "ארוחת ערב" הן הציעו שחברתי תביא לפגישה סושי. כלומר, שהן יאכלו ארוחת ערב משותפת במהלך הפגישה.

4. וכעת שיא השיאים!!!! - חברתי קיבלה לאחרונה ירושה גדולה מאוד מסבתה שנפטרה. בפגישתן האחרונה פנתה אליה הפסיכולוגית (יש לציין, לאחר התלבטות וייסורים רבים מצידה - אבל בכל זאת...) בבקשה שתלווה לה 150,000 ש"ח. מדבריה עולה כי הדבר העיקרי עימו הרגישה שלא בנוח, הוא העובדה שהיא ידעה על קיום כסף זה מתוך הפגישות הטיפוליות וכאילו ניצלה מידע אישי זה. חברתי אמרה שלא תוכל לעזור לה בסכום כל כך גדול, אולם הציעה לה הלוואה בסך 30,000 ש"ח.

לאחר הפגישה האחרונה (בקשת ההלוואה) חברתי הרגישה מאוד לא בנוח. גם כך היא חשה לאחרונה כי היחסים ביניהן יותר "חבריים" מאשר מקצועיים (אולם היא ממשיכה לשלם לה על הפגישות הטיפוליות) וחשבה להעלות בפניה נושא זה. אולם כעת, לאחר בקשת הפסיכולוגית ולאחר שראתה איך היא התפתלה ועד כמה היה לה קשה לבקש זאת, חברתי מרגישה שלא בנוח לעלות בפניה את הנושא...

יש לציין, כי חברתי מרגישה שלמרות הכול אותה פסיכולוגית עזרה לה מאוד במהלך תקופה מאוד קשה בחייה והיא אינה רוצה להפסיק את הטיפול.

מה עליה לעשות לאור האמור לעיל?




תגובות
24/11/2006 12:59
תאריך:
ללא תגובות הממ... : רוני נוה פרישוף
24/11/2006 14:48
תאריך:
ללא תגובות מה עליה לעשות? : ג'יי נחרצת
24/11/2006 17:39
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום