אוגדן הדרכה

סיום פעילות הפורום

סגירת פורום

תאריך פרסום: 30/6/2009

סיום פעילות בפורום >  סיום תפקיד מנהל/ת הפורום | סיום פעילות הפורום וסגירתו

 

סגירת פורום

אין הכוונה כאן לסגירת פורום שפעילותו קצובה מראש. למשל פורום "לקראת בחינת התמחות קלינית" שנפתח לתקופה מוגבלת בזמן עד כחודש לאחר מועדי הבחינות. אלא לסיום הפעילות בפורום פעיל לאורך זמן ללא מועד סיום מוגדר. לרוב, סגירת הפורום לפעילות תקבע לאור התרשמות משותפת של מערכת האתר ומנהל/ת הפורום כי הפעילות בפורום מוצתה, כי נושא הפורום וההתעניינות היחסית בו אינם מצדיקים המשך הפעילות בפלטפורמה כזו דווקא.

על אף שסגירת פעילות פורום עשויה להיחוות ע"י מנהליו כאירוע לא נעים, חשוב להבהיר כי סגירת פורום אין משמעותה "כשלון", אלא שלב טבעי בהתפתחות של כל פורום וכחלק מהדינאמיות של השיח והחיים המקצועיים-בין אישיים ברשת.

 

צעדים חשובים לקראת סגירת הפורום:

  • מומלץ לפני הגעה להחלטה לשתף את חברי הפורום בשאלת המשך נחיצות הפורום. לעיתים פתיחת הנושא לדיון תעורר מחדש את הפורום לפעילות או שתשפוך אור לגבי חשיבות הפורום בעיני משתתפיו.
  • הסכמה משותפת עם מערכת האתר לגבי סיום פעילות הפורום ומועד סגירתו.
  • דיון והחלטה בשיתוף מערכת האתר בנוגע לתכנים בפורום. כלומר, האם הפורום יסגר לחלוטין או שתישאר אפשרות צפיה בתכניו.
  • הודעה בפורום עצמו על הכוונה לסגור אותו לפעילות (בנוסף, אפשר להודיע גם באמצעות דוא"ל לחברי הפורום). חשוב ליידע לגבי מועד הסגירה הצפוי, הסבר לגבי השיקולים לסגירתו, ולגבי תכניו – האם ישארו במצב "לקריאה בלבד" או יורדו. מומלץ לאפשר בפורום תהליך של פרידה.


תגובות

הוספת תגובה

פסיכולוגיה עברית - מנהלפסיכולוגיה עברית - מנהל20/4/2017

. ttא א כעי גכעי גכעי גכעי
גכע יגכעי גכעי געכג גכעגדכ

צרו קשר

מוזמנים ליצור עימנו קשר.


×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.