לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
17
פברואר

סדנת יחסי קבוצות ('טוויסטוק') הבינלאומית ה-32 של אפק

22/2/2019 - 17/2/2019 | פורסם על ידי משה ברגשטיין

סדנת יחסי קבוצות ('טוויסטוק') הבינלאומית ה-32 של אפק
מנהיגות, זהות ותפקיד: פנטזיה ומציאות

17 – 22 בפברואר 2019 | מלון עדן אין, זיכרון יעקב

מנהלת: ג'ודי לוי

פרטי הסדנה והרשמה מקוונת באתר אפק:
https://goo.gl/1qFnAR


כאנשי טיפול ,חינוך ,יעוץ ותחומי סיוע נוספים, אנו פוגשים את התמודדותו של הפרט עם סביבתו הקרובה ולעיתים אף את הסבל העמוק שהתמודדות זו גורמת לו.

גישת יחסי קבוצות מושתתת על התיאוריה הפסיכואנליטית (ביון, מלני קליין ועוד) המסתכלת על הפרט, כיצד הוא מושפע ומשפיע על סביבתו, מתבוננת בהקשרים השונים של חייו, בקבוצות ובארגונים אליהם הוא שייך ובתהליכים הגלויים והסמויים המתרחשים בפרט ובארגון. הבנה ולמידה של גישה זו מוסיפה שכבה נוספת לפרספקטיבה המקצועית ומימד נוסף וייחודי היכול להעמיק את האופן בו אנו פוגשים את עצמינו ואת מטופלינו בחדר, במשפחה, בקבוצה ובארגון.

אפק , ארגון פרט קבוצה (חל"צ) הינו ארגון העוסק בלמידה והתנסות של תאוריית יחסי קבוצות (במתכונת טוויסטוק) דרך סדנאות, קורסים, הרצאות, ימי עיון ועוד.


סדנת יחסי קבוצות הבינלאומית ה32 של אפק מנהיגות, זהות ותפקיד: פנטזיה ומציאות תתקיים בין התאריכים 17-22 בפברואר, במלון עדן אין בזכרון יעקב.


על הסדנה:
סדנת יחסי קבוצות היא ארגון זמני המאפשר חקירה התנסותית של התנהגותנו בזמן אמת. המבנה הייחודי של הסדנה מאפשר התבוננות מעמיקה בתהליכים השונים המשפיעים על חיינו. יישום התובנות העולות מתהליך הלמידה בסדנה יכול לאפשר העמקת תחושת הסמכות האישית שלנו ושיפור התפקוד האישי המקצועי בתפקידים השונים בעולמנו מפנים ומחוץ.

כאנשי מקצועות הטיפול, החינוך, היעוץ ותחומים נוספים, התנסות בסדנה כזו תוסיף רובד נוסף להבנת קבוצות וארגונים ומקומנו בהם.

הסדנה היא בינלאומית ומורכבת מצוות וממשתתפים מרחבי העולם.
שפת הסדנה: אנגלית.

ליצירת קשר: ofekgrc@gmail.com

תגיות: