לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
אלול בעין כרם, עננים ראשונים

אלול בעין כרם, עננים ראשונים

עלון פסיכולוגיה עברית | 16/8/2015 | הרשמו כמנויים

חודש אלול יוצא לדרך, מתחילים להריח את החגים שיעלו ויבואו מיד כשיגמר. ימים לוהטים של הרהורים. יש מי שעסוקים בחשבון נפש, אחרים מנסים לתת לנפש הזו קצת מנוחה. חופשה. הפוגה. ובינתיים גם אם אתם שם, אנחנו כאן, כמדי שבוע, עם חומרים חדשים:

קרן כהן וענבל שוורץ מתארות במאמרן תהליך קבוצתי שהתרחש במסגרת סדנה שנערכה לקבוצת מורים בבית ספר יסודי. מטרת הסדנה הייתה להגביר את מידת האמפתיה, הקבלה והסובלנות של משתתפות הקבוצה כלפי קבוצות תרבותיות שונות בבית הספר. כמה רלוונטי לימים שעוברים עלינו. פרופ' עמיה ליבליך הלכה לנחם שכנה ערביה שהתאבלה על מות אחותה, דיברה איתה בכאב על הרצח בכפר דומא וזכתה לתגובה שגרמה לה לרוץ ולכתוב לנו פוסט על המפגש המרגש.

ד"ר ארנון רולניק נכח בכנס בו התארח לואיס ארון האינטרסוביקטיבי, נדהם מ'התאהבותו' של ארון בהרולד סירלס, פסיכואנליטיקאי בעל גישה חדה וגסה לפרקים והרהר בהצעה של תנועה בין פוזיציות שונות של המטפל בתוך שעה טיפולית אחת. מעניין. בנוסף, ראיין רולניק את מארק שוורץ בשיחה על הפרעות פסיכוסומטיות וביופידבק. ד"ר דניאל בקר כותב על בלבול הלשונות במושג 'פסיכיאטריה מגדרית'. רות נצר כותבת על הסרט  'מלח הארץ' של וים וונדרס ועל האשם על רגש אסתטי הנולד מסבלו של אחר. ד"ר רננה אלרן כותבת על מצעד הגאווה של המתמודדים עם מחלת נפש ומזמינה אתכם להרים דגל לבן ולהשתתף בפרויקט מעניין בנושא. נסיים עם ספרו של ד"ר דרור אורן 'הורות במחשבה שנייה' מיועד להורים ומטפלים שמבקשים להעמיק בעבודת והווית ההורות, שבימינו כוללת התמודדות עם מורכבויות שלא היו קיימות בעבר. פרק מן הספר על הורות בעידן הפוסט מודרני זמין לקריאתכם.


- פרסומת -

חודש טוב "אלול בעין כרם עננים ראשונים הדכדוך העמוק של רות עכשיו שוב חומות ומדרגות מטפסות בלי להגיע הגפן ריקה ומאושרת" (מילים: יהודה עמיחי, לחן: מיקה קרני)

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא:
דריה שלו
דריה שלו
עובדת סוציאלית
ד"ר ליעד רוימי
ד"ר ליעד רוימי
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
גלית מור
גלית מור
חברה ביה"ת
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
אונליין (טיפול מרחוק), פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
מוטי סיון
מוטי סיון
פסיכולוג
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
לאה שקלים
לאה שקלים
חברה ביה"ת
ירושלים וסביבותיה
מעיין גרכט
מעיין גרכט
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)

עוד בבלוג של עלון פסיכולוגיה עברית

מי שבשלב כלשהו בחייו השקיע משאבים בניסיון להתיר את סבך נפשו, ודאי מצא את עצמו מדי פעם תוהה מתי 'זה' התחיל;...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.