לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לאבד ולמצוא / לילך אנג'ללאבד ולמצוא / לילך אנג'ל

לאבד ולמצוא / לילך אנג'ל

ספרים | 31/1/2015 | 8,390

חן אנג'ל נהרג בשירות מילואים ב- 8 ביוני 2003, בהיותו בן שלושים ואחת, בהתקפת מחבלים המוצב בו שירת. במותו הותיר אחריו את אשתו לילך שהיתה בחודש חמישי להריונה ואת בנו איתמר בן... המשך

 
לאבד ולמצוא / לילך אנג'ל 
 
לילך אנג'ל
לאבד ולמצוא
יומנה של אלמנת צה"ל
 
הוצאה עצמית
 
 
 
 
חן אנג'ל נהרג בשירות מילואים ב- 8 ביוני 2003, בהיותו בן שלושים ואחת, בהתקפת מחבלים על מוצב "מגן 12" במחסום ארז, נקודת המעבר הראשית בין רצועת עזה שבתחום הרשות הפלסטינית לבין מדינת ישראל. במותו הותיר אחריו חן את בנו איתמר, בן שלוש, ואת לילך אשתו, שהיתה בהיריון בחודש חמישי. ב- 4 בנובמבר 2003 נולדה בתם, יעל בת-חן. יעל לא תכיר את אביה לעולם.

סיפור אהבתם של חן ולילך שזור בצביון המיוחד של מדינת ישראל. השניים הכירו בשנת 1987 בתנועת "הנוער העובד והלומד", בהיותם בני שבע-עשרה, ושירתו יחד בגרעין נח"ל. לאחר השירות הצבאי נפרדו דרכיהם, אך בשנת 1995 הם חברו שוב ומאז לא נפרדו עד ליום נפילתו של חן.

"לאבד ולמצוא" הוא סיפור אמיתי על אהבה מופלאה שנקטעה בשל השנאה בין הפלסטינים ליהודים בארץ ישראל במאה ה-21. זהו סיפור גבורתם של הנשארים מאחור. הוא מאפשר להציץ לעולמם של אלמנה צעירה ויתומים רכים בשנים, ומאפשר למי שחווה אבדן של אדם קרוב ויקר כל-כך להזדהות, לכאוב, להתמודד ולבסוף למצוא את האושר הפנימי הטמון בכל אחד כי "במותם ציוו לנו את החיים".

 בספרה זה מתארת לילך אנג'ל באופן מרגש ונוגע ללב את הניסיון להבין את אשר עוברת נפשה בהתמודדות כה קשה. בספר שני חלקים. החלק הראשון הוא קובץ מכתבים שכתבה לילך לחן במשך שנה לאחר מותו ובו היא מתארת את ההתמודדות שלה ושל איתמר ויעל עם האבדן. החלק השני מתאר תובנות, גדילה וצמיחה שהתאפשרו במשך השנים בזכות עיבוד האבל. הספר מתאר תהליכים ספיראליים שבנפש ויוצא מהאישי אל הקולקטיבי, מהייאוש אל התקווה.
 
לילך אנג'ל, עוסקת בטיפול באמנות ובפסיכותרפיה, מטפלת בקליניקה פרטית במרכז הארץ בנשים וגברים שאיבדו בן-זוג, ובילדים שאיבדו הורה.
 
 
 
לפניכם פרק מתוך הספר באדיבות המחברת:
 
לאבד ולמצוא / לילך אנג'ל 1לאבד אותך
 

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: אובדן ושכול
תמר אדם רביב
תמר אדם רביב
עובדת סוציאלית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
יהודית וינשטיין
יהודית וינשטיין
עובדת סוציאלית
רמת הגולן, טבריה והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
עירית פרלמן
עירית פרלמן
פסיכולוגית
ירושלים וסביבותיה, אונליין (טיפול מרחוק)
אוריאל רוס
אוריאל רוס
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה, רמת הגולן, טבריה והסביבה
יעל משה שקד
יעל משה שקד
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), רמת גן והסביבה
לאה שקלים
לאה שקלים
חברה ביה"ת
ירושלים וסביבותיה

תגובות

הוספת תגובה

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

סילביה איילוןסילביה איילון1/2/2015

מרגש.............. מעומק ליבי...................... מודה לך על כתיבתך האמיצה ומרגשת ביותר.ליבי איתכם...................................