לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
93 כלים לאושר / רחל בר-יוסף - דדון93 כלים לאושר / רחל בר-יוסף - דדון

93 כלים לאושר / רחל בר-יוסף - דדון

ספרים | 30/5/2013 | 14,021

בספר '93 כלים לאושר', כלים לאדם הרוצה להיות מאושר יותר. הספר מביא ממצאים ותפיסות עדכניות על אושר מתחום מדעי האושר והפסיכולוגיה הקלינית המגיעים היום למסקנה משותפת כי מילוי... המשך

93 כלים לאושר / רחל בר-יוסף - דדון 
 
רחל בר-יוסף - דדון
93 כלים לאושר
כלים מעשיים למאבק במצבי-רוח רעים ולבניית הרגשה טובה
 
"גלים"
 
 בספר '93 כלים לאושר' כלים לאדם הרוצה להיות מאושר יותר. הספר מביא ממצאים ותפיסות עדכניות על אושר מתחום מדעי האושר והפסיכולוגיה הקלינית, המגיעים היום למסקנה משותפת, כי מילוי צרכי העצמי הייחודיים של כל אדם הם הדרך להשגת אושר. בספר כלים העוסקים בדרכי חשיבה ובדרכים מעשיות המגדילות אושר - כולל כלים המסייעים לברר את צרכי העצמי הייחודיים.
הספר מצביע על כמה תחומים בחיינו היכולים לפגוע באושר שלנו ונותן כלים לטיפוח תחומים אלה: האיזון בין מנוחה לפעילות, מציאת זוגיות ושמירה עליה, הורות מודעת ואסרטיבית, עבודה משמעותית ומתגמלת, חיי חברה, הכרת הגוף והתחברות אליו והנאות חומריות. 
 
 
מתוך פרק הסיום של הספר:

"אין לי ספק, שאם תשתמשו בתשעים ושלושה הכלים שהצעתי לכם בספר זה – תהיו מאושרים יותר.
קראו אותו שוב ושוב – כשמתחשק לכם. השתמשו בו כ"ספר הנחמה" שלכם: הציבו אותו על השידה ליד מיטתכם, או בפינה שבה אתם אוהבים לשבת ולקרוא או לחלום. גם אם קראתם את הספר פעם אחת – חזרו כעבור כמה חודשים או כעבור שנה לקרוא בו שוב, או לפחות לעלעל בו ולקרוא חלקים ממנו. וזאת מפני שהספר הזה נכתב עבורכם. הספר הזה נכתב כדי שיהיה לכם ארגז הכלים טוב, ולתמיד...
מפני שאגלה לכם סוד קטן: הספר הזה מנחם גם אותי. למרות שאני עצמי כתבתי אותו – כשאני חוזרת ועורכת את הספר עבורכם – הקריאה בו עוזרת לי להרגיש טוב יותר. אני מוצאת בו פתרונות לצרות ולטרדות היומיומיות, שאני נתקלת בהן. העצות שבו מלמדות אותי, ונותנות לי כיוון מחשבה מועיל. ואם אני יכולה ללמוד מן הספר, אם הספר הזה מרגיע אותי – הרי סביר, שהוא יעזור גם לכם. מפני שכולנו קורצנו מאותו חומר. כולנו בני-אדם. כולנו משתוקקים, כועסים, נעשים מתוסכלים, מתביישים וכואבים. לכולנו קרו אירועים קשים, כולנו למדנו שיעורים בחיים, ולמרבה הצער – כנראה שעוד נכונו לנו עוד כמה שיעורים בחיים. וכדי שנצליח להיות מאושרים, יחסית, למרות כל מה שעברנו ונעבור – אנחנו זקוקים לארגז כלים טוב!"
 
רחל בר-יוסף-דדון היא פסיכולוגית קלינית מנוסה, וכותבת של האתר hargasha-tova.com, העוסק בפסיכולוגיה ובטיפול פסיכולוגי. רחל עובדת בשיטה אינטגרטיבית והומניסטית. היא משלבת בעבודתה הטיפולית גישות שונות מתחום הפסיכולוגיה הקלינית: הגישה הפסיכודינמית, טיפול ממוקד-רגשות, טיפול קוגניטיבי-התנהגותי, היפנוזה מדיטציה ופסיכולוגיה בודהיסטית. בעבודתה היא מטפלת בטיפול אישי, זוגי, משפחתי והדרכת הורים.
 
 
לפניכם 3 כלים מתוך הספר באדיבות המחברת:
 
93 כלים לאושר / רחל בר-יוסף - דדון 1 כלי שישי: האושר שלך מיוחד לך 
             כלי חמישים ואחד - התכווננות מתקנת 
             כלי תשעים ושלוש - הבנת הפסיכולוגיה של עבודות הבית
 

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: ספרים
מיטל בהריר
מיטל בהריר
עובדת סוציאלית
ירושלים וסביבותיה, אונליין (טיפול מרחוק)
ליטל להב ליסק
ליטל להב ליסק
עובדת סוציאלית
מטפלת זוגית ומשפחתית
עפולה והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), יקנעם והסביבה
אולגה וישניה
אולגה וישניה
פסיכולוגית
כרמיאל והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
אביב נוימן
אביב נוימן
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה, באר שבע והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
אורנה קנו
אורנה קנו
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
אתי צימרמן
אתי צימרמן
פסיכולוגית
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)

תגובות

הוספת תגובה

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

רחל בר-יוסף-דדוןרחל בר-יוסף-דדון1/6/2013

תודה למגיבות. רות, ואופירה - ממש תודה על תגובותיכן! אכן גם אני חשתי חשש לא קטן לפרסם ספר זה, שעלול להישמע כ'עוד' ספר מרשמים, אבל אני מקווה, שבכל זאת הקוראים והקוראות ימצאו בו את העושר של הרעיונות ואת ההנאה מסגנון הכתיבה, שניסיתי ליצור בספר.

אופירה אליגוןאופירה אליגון1/6/2013

נפלא. שמחה לכתוב אליך בכנות על ההפתעה הגדולה . תחילה חשתי התנגדות קלה בשל שם הספר, אינני חובבת ספרי הדרכה כשהשם אושר בתוכם.
אולם מקריאה פנימה בקובץ המצורף גיליתי אוצרות . נהניתי כל כך מהתיאוריות הסקירה הרחבה של תופעות יומיומיות שניתן לקחת אלינו הביתה אל חיינו ומשם אל חדר הטיפולים . גיליתי עניין רב ברשימה שלך מה שיניע אותי לחפש את הספר כמו כן להפיצו לחבריי.
תודה רבה. ובנימה מבודחת מה, לפעמים פרויד זה אחלה אבל גם הסבר על מטלות הבית ואיך הוא פוגם באושר, עלול ממש לעזור . הצליחי, אופירה אליגון .

ד"ר רות מסר  קויצקיד"ר רות מסר קויצקי31/5/2013

יופי. רחל יקרה, עיינתי בספר שלך. נראה מסקרן ומעניין. יישר כח!
רות