לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
התערבויות חדשניות בפסיכותרפיה / ברורית לאוב ושניאור הופמןהתערבויות חדשניות בפסיכותרפיה / ברורית לאוב ושניאור הופמן

התערבויות חדשניות בפסיכותרפיה / ברורית לאוב ושניאור הופמן

ספרים | 16/8/2007 | 15,733

הפסיכותרפיה היא מגוון של גישות שונות לטיפול־נפשי, שאין להן בהכרח שפה משותפת. ברורית לאוב ושניאור הופמן מציעים בספר הזה דרכים יצירתיות להתערבויות טיפוליות חדשניות, המתאימות... המשך

 

התערבויות חדשניות בפסיכותרפיה / ברורית לאוב ושניאור הופמן

ברורית לאוב ושניאור הופמן

 

התערבויות חדשניות בפסיכותרפיה

 

 ספרים הוצאה לאור

 

 

הפסיכותרפיה היא מגוון של גישות שונות לטיפול־נפשי, שאין להן בהכרח שפה משותפת. ברורית לאוב ושניאור הופמן מציעים בספר הזה דרכים יצירתיות להתערבויות טיפוליות חדשניות, המתאימות לכל מטפל. באמצעות דוגמאות רבות מעבודתם הטיפולית הם מצליחים למצוא את המכנה־המשותף, שיאפשר לכל מטפל להעשיר את עבודתו ולבחון אותה מזווית חדשה. הם מציגים את ניסיונם העשיר בקותרפיה דיאלקטית, בעבודה עם ילדים ומבוגרים, ובוחנים מחדש מושגים והרגלים שהפכו למוסכמות: האם מותר לגעת במטופל? מדוע שהכיסא בקליניקה לא יהיה נייד? מתי להשתמש בקלפים טיפוליים? איך להתמודד עם מפלצות.

 

 

 

 

ברורית לאוב היא פסיכולוגית קלינית בכירה, מדריכה בפסיכותרפיה, בטיפול משפחתי וב־EMDR. מרצה ומנחה סדנאות בארץ ובחו"ל על מודלים יחודיים שפיתחה. עובדת בפרקטיקה פרטית, מלמדת ומדריכה בתוכנית לטיפול אינטגרטיבי של מכון מגיד.

  

ד"ר שניאור הופמן הוא פסיכולוג קליני בכיר. הוא עבד שנים רבות במרכזי בריאות נפש שונים בישראל ובארצות־הברית. פרסם מאמרים רבים על טיפול נפשי וחיבר עם שרה גפני וברורית לאוב את הספר ''Cotherapy with Individuals, Families and Groups''. לאחרונה ערך את הספר ''Issues in Psychology, Psychotherapy and Judaism''. עובד בפרקטיקה פרטית. 


- פרסומת -

 

התערבויות חדשניות בפסיכותרפיה / ברורית לאוב ושני 1  לפניכם המבוא ושני פרקים מתוך הספר באדיבות המחברים וההוצאה

 

התערבויות חדשניות בפסיכותרפיה / ברורית לאוב ושני 2לרכישה במחיר מוזל ביריד פסיכולוגיה עברית

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: פסיכותרפיה, ספרים, סטינג וגבולות, שיטות טיפול נוספות
עידן צומר
עידן צומר
פסיכולוג
אונליין (טיפול מרחוק), חולון והסביבה
ד"ר תמר שביט פסח
ד"ר תמר שביט פסח
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, שרון ושומרון, פתח תקוה והסביבה
טליה בורשטין
טליה בורשטין
חברה ביה"ת
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
תמר אדם רביב
תמר אדם רביב
עובדת סוציאלית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
אור חזן
אור חזן
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), רמת גן והסביבה
יעל משה שקד
יעל משה שקד
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), רמת גן והסביבה

תגובות

הוספת תגובה

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

לימורלימור18/9/2007

הספר מעניין, יישומי ומציג זויות טיפול מגוונות ומועילות. מומלץ. [ל"ת].  הספר פתח בפניי אפשרויות וזוויות של התערבויות ליברליות בטיפול, שיכולות לקדם ולהאיץ את השינוי שהמטופל יכול לחוות במובנים רבים. היו מספר התערבויות בספר שמאד התחברתי אליהם, שיכולות לעבוד עם מטופלים מסוימים, (כמובן, יש להתאים את סוג ההתערבות למטופל, ועל כך גם הכותבים נותנים את הדעת). אחת מהן היא שימוש במניפולציה, שיכולה לעבוד בצורה נפלאה עם נערים בסיכון למשל. דווקא השימוש במניפולציה, שלכאורה, הוא אנטי תרפויטי, יכול להביא לשינויים מרחיקי לכת אצל המטופל, כי הוא ירצה להוכיח שהוא מסוגל, ולהוכיח למטפל שהוא טועה... התערבות נוספת היא שימוש ברבנים, עם מטופלים דתיים או חרדים. בעיניי זהו כלי מצויין, שניתן להשתמש בו ולקדם את המטופל בצורה משמעותית. כמובן, צריך למצוא את הרב המתאים, אבל עבודה עם מטופלים חרדים למשל, יכולה להביא לידי שינוי משמעותי, אם גם הרב תומך או מלווה את התהליך הטיפולי. הספר מאד קריא, מציג את התאוריה, אך גם מחובר לשדה, ומביא דוגמאות מהחדר הטיפולי, מה שהופך אותו ליישומי ומעניין. מומלץ.

עמוסעמוס3/9/2007

ספר שפותח את העיניים. ברכות לברורית ושניאור.
אני יכול להעיד על עצמי שאני לא מטפל שמרן, אבל כשקראתי את הספר הזה הבנתי עד כמה ההרגלים הישנים, התיאוריות הדינמיות וגם החידושים הנרטיביים משכיחים ממני לעתים את המטופל עצמו, שאף פעם אינו מתאים לתיאוריה טיפולית מסויימת. הספר הזה מצליח לרענן כל כך הרבה פינות מאובקות, ויש בו רעיונות חדשים שאני בטוח שילוו אותי עוד זמן רב. כן ירבו ספרים כאלו.
עמוס
 

יותםיותם16/8/2007

הפרקים קצת שטחיים, לא עושים מספיק חשק לקרוא את הספר..