Asset_3_png_7
_____2______...
השתלמות לאנשי מקצוע – הפרעת קשב 
רותי כבודי - מנחת קבוצות הורים, מדריכת הורים ומשפחות בכירה, מומחית בצרכים מיוחדים והפרעת קשב, מרפאה בעיסוק.
2___________...
בשנים האחרונות קיימת מודעות גבוהה יותר להפרעת הקשב. ידוע היום כי שכיחותה נעה בין שבעה לעשרה אחוזים באוכלוסייה.
לאנשי מקצוע העובדים עם הורים ישנה חשיבות גבוהה להכרת הפרעת הקשב לעומק, לזיהוי האתגרים המתלווים לה בהורות, ולמתן מענה לילדים ולהוריהם לאתגרים אלה.
ההשתלמות תקנה מעטפת מקצועית של ידע והכרות עם הפרעת הקשב, השפעתה על תחומי החיים השונים, האבחונים והטיפולים הקיימים ודרכי התמודדות יעילות ומיטיבות.

למי זה מיועד?
התכנית מיועדת לאנשי מקצועות הטיפול והייעוץ, העובדים עם הורים וילדים, לעובדים סוציאליים, מטפלים באמנות, מטפלים בתנועה, קלינאי תקשורת, ולמנחי קבוצות הורים מוסמכים.

מטרות ההשתלמות 
הקניית ידע על הפרעת קשב, והשפעתה על תחומי החיים השונים: התמודדות בתוך המשפחה, מול מסגרות החינוך השונות, התמודדות חברתית, ומתן כלים יישומיים להתמודדות עם אתגרים אלה.

תכנים עיקריים
מאפייני הפרעת הקשב והגורמים להם; השפעת הפרעת הקשב על תפקודי היום יום; מגוון האבחונים והטיפולים הקיימים; תרופות וטיפול - מיתוסים ועובדות; קשיים בוויסות החושי, לקויות למידה והקשר שלהם להפרעת הקשב; השפעת הפרעת הקשב על השדה החברתי; שינוי האווירה בבית - כלים לעבודה עם ההורים; כלים לתקשורת מקדמת עם מערכת החינוך;

היקף הלימודים:   
ההשתלמות כוללת 4 מפגשים של 4 שעות אקדמאיות בכל מפגש.
הלימודים יתקיימו בימי א' בין השעות 09:00-12:15.
תאריכי המפגשים: 5.3.23, 12.3.23, 19.3.23, 26.3.23.

עלות התכנית:
1200 ₪ למשתתף

מיקום הלימודים: 
מכללת סמינר הקיבוצים, רחוב דרך נמיר 149, תל אביב.

עבודה עם משפחות במצבי גירושין ומשפחות פרק ב'
 
סיגל קפלן - יועצת מומחית למשפחות פרק ב', מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך,
וFamily Step. Foundation (N.Y.C), מוסמכת מכון מפרשים בטיפול זוגי ממוקד רגש EFT ,מנחת מנחי הורים ומרצה. עיתונאית מאז 2002 בתחום משפחה במדיה כתובה מקוונת ובתקשורת. בעלת טור קבוע ב Ynet על משפחות משולבות. מייסדת מיזם (בשיתוף עם פרופ' תרצה יואלס "ילדים לפני הכל" 2014 -2018) התומך במשפחות וילדים במצבי גירושין.
__1________-...
Powered by ActiveTrail