טופס פנייה - דסקטופ

הכשרה והדרכה בפסיכותרפיה ובטיפול

לימודי תעודה -פסיכותרפיה הכשרת מטפלים  
פסיכותרפיה אינטגרטיבית בת זמננו

עיסוק מקצועי בפסיכותרפיה רב-ממדית עם בני נוער, מבוגרים ומשפחות במצבי דחק ומשבר במגזר הציבורי בתחומי הטיפול והרווחה – ברשויות המקומיות, במגזר הפרטי לשלוחותיו ובמגזר השלישי בעמותות ובאגודות שונות.  

פרטים נוספים​​​​​​​​​

טיפול במשחק – לימודי תעודה  
פסיכותרפיה במשחק: טיפול בילדים והדרכת הורים​

התוכנית מכשירה אנשי מקצוע לטיפול בילדים ומתבגרים הסובלים ממצוקות רגשיות, חברתיות ומשפחתיות באמצעות הכלי היחיד שבא מעולמם של ילדים ומדבר אליהם, המשחק.

פרטים נוספים​​​​​​​​​

טיפול במשחק – לימודי תעודה  
פסיכותרפיה אינטגרטיבית בת זמננו - למטפלים מוסמכים​

התוכנית מיועדת למטפלים מוסמכים בעלי תואר שני מוכר ופעילים טיפולית לפחות 5 שנים. התוכנית משלבת קורסים דינמיים המציעים העמקת המבט הטיפולי בשדה התאורטי לצד קורסים טיפוליים בעלי פן אלטרנטיבית-מרחיב דעת כמו: עבודת הגוף במרחב הקליני, טבע תרפיה, כתיבה יצירתית בהקשר טיפולי ועוד. כמו כן התוכנית מציעה העמקה במספר תחומים המשלבים היבט תיאורטי ויישומי כמו: טראומה, הפרעות אכילה וכדומה. 

פרטים נוספים​​​​​​​​​

טיפול במשחק – לימודי תעודה  
טיפול במשחק בילדים - הכשרה שנתית למטפלים מנוסים

ילדים משחקים במרחב שבין דמיון לבין מציאות, המאפשר לעולם נפשי שלם להיות מעובד בדרך חווייתית ולא מאיימת. המשחק פותח צוהר לעולמם של הילדים כאמצעי לריפוי ולבנייה של קשר עמוק בין הילד למטפל.

פרטים נוספים​​​​​​​​​

תרפיה בבישול – לימודי תעודה  

"תרפיה בבישול" הוא שדה טיפולי מתפתח. בתאוריה ובמעשה הטיפולי ציר ההזנה משמש כציר מרכזי להבנת האדם, מהינקות ועד למוות, כאשר תרפיה בבישול רותמת את התנועה הטבעית מתרחשת במטבח לאורך החיים אל התהליך הטיפולי. 

פרטים נוספים​​​​​​​​​

לימודי תעודה -פסיכותרפיה הכשרת מטפלים  

הידרותרפיה – תרפיה באמצעות המים, הוא תחום טיפולי מבוקש ע"י מטופלים רבים, מוכר ע"י כל קופות החולים וארגוני הבריאות השונים שכן תכונות המים המיוחדות: כוח הציפה, צמיגות המים והטמפרטורה הניתנת לשינוי, מאפשרים מנעד רחב מאד של טיפולים מסוגים שונים. 

פרטים נוספים​​​​​​​​​

לימודי תעודה - טיפול בעזרת בבעלי חיים  
פסיכותרפיה הנעזרת בבעלי חיים בגישה הדדית​ ​

טיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים הינו דיסציפלינה טיפולית המבוססת על הקשר מטפל-מטופל-בע"ח, ומתאימה לילדים, נוער ומבוגרים כאחד. מדיום טיפול ייחודי זה מאפשר חוויה טיפולית עוצמתית ומזרז תהליכים נפשיים.

פרטים נוספים​​​​​​​​​

לימודי תעודה - גינון טיפולי  
פסיכותרפיה בגינון ובמרחב הפתוח​

קשר טיפולי המתקיים במרחב גנני מותאם ומגן תורם לשיפור באיכות החיים באופן משמעותי ומאפשר את מציאת המסלול האישי לצמיחה וגדילה למרות ועם הקושי.

פרטים נוספים​​​​​​​​​

לימודי תעודה - גינון טיפולי  
הכשרת אקותרפיה - למטפלים מוסמכים​
מגמת החזרה לטבע השוטפת את העולם אינה נמצאת כאן לשווא.
תהליך העיור, הדיגיטציה והקדמה גורמים לניתוק האדם מהמרחב הטבעי, המרפא והמאפשר לאדם להתפתח כפי שהיה שנים רבות. חלק מרכזי ממקורות הקושי של האדם המודרני טמונים בריחוק ההולך וגובר שלו מהטבע, מניתוק ממעגל החיים הגדול יותר, מתנועת החיים ומהפעימה העתיקה של כדור הארץ.​.


פרטים נוספים​​​​​​​​​

קורס מדריכות הנקה – לימודי תעודה  
ללמוד וללמד מיינדפולנס לילדים ולבני נוער ​

הקורס לא רק מלמד את התחום אלא גם מכשיר את הלומדים בו להיות מנחים.
בהתבוננות מסוג זה נבנה בתוכנו ידע - עלי ועל העולם - באמצעות התבוננות קשובה, ידע זה בתורו מרחיב את התודעה שלי ולכן את עולמי. מודעות קשובה (מיינדפולנס) היא יכולת אנושית נלמדת להתבוננות עצמית מתוך עמדה פנימית אוהדת ותומכת בי ובסביבה.

פרטים נוספים​​​​​​​​​

פוטותרפיה - עדשת המצלמה  
קורס פוטותרפיה - העולם הפנימי מבעד לעדשת המצלמה

פוטותרפיה היא כלי טיפולי מתחום התרפיה באומנות המאפשר חיבור של המטופל לעולם הרגשי שלו, הרחבה של תהליכים טיפוליים וכן חקירה והתמודדות עם אירועי העבר, כל זאת תוך שימוש בעולם הצילום על כל מרכיביו.

פרטים נוספים​​​​​​​​​

לימודי תעודה -פסיכותרפיה הכשרת מטפלים  
קורסי המשך והשתלמויות למטפלים

הקורסים מיועדים לאנשים בעלי ניסיון טיפולי:
פסיכולוגים, עובדים סוציאליים (תואר שני ומעלה), בוגרי תוכניות טיפול ופסיכותרפיה.  

פרטים נוספים​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Footer Mobile