טיפול הורה-ילד בגיל הרך
קורס מקוון עם גב' קרן גולדברג

24 שעות אקדמיות בשישה מפגשים מקוונים בימי שישי


לינק להרשמה למומחים/אנשי מקצוע

לינק להרשמה למתמחים

700 ₪ לאנשי מקצוע | 600 ₪ למתמחים.
תאריכי הקורס: 

10.12.21
17.12.21
24.21.21
31.12.21
7.1.22
14.1.22

​בין השעות 9:00-12:15.


תיאור הקורס:

הקורס יכלול שישה מפגשים בהם תתקיים הצצה לנבכי הטיפול הדיאדי. הקורס יעסוק בעקרונות תאורטיים מרכזיים, העומדים בבסיס המודל החיפאי (מרים בן אהרון ,1997), בשילוב מודל 'מבוסס מנטליזציה' (Mentalization-Based) באוריינטציה פסיכואנליטית- התייחסותית, לטיפול בהפרעות ביחסים בילדות. המודל מניח שהילד מפתח יחסים ייחודיים עם אמו ואביו, כמו גם עם זוג ההורים, וכי מרחב היחסים עם כל אחד מהם הוא המקום המשמעותי והפורה ביותר להתערבות ויצירת שינוי.

בקורס נתמקד בידע המחקרי ובהבנות התאורטיות המרכזים המסבירים את מנגנוני השינוי, ההתפתחות והצמיחה המתרחשים בטיפול הורה-ילד: הפונקציה הרפלקטיבית, תהליך ההתקשרות, זיהוי והיכרות של דפוסי קשר חבויים (implicit) סכמות ייצוגים של העצמי, האחר והיחסים ותהליכי הכרה הדדית ביחסים. הידע המוצג ילווה בדוגמאות קליניות. 

הקורס יאפשר ללומדים היכרות עם תפיסת העולם, הרציונל  והמושגים המרכזיים העומדים בבסיס הטיפול הורה-ילד, ע"פ המודל החיפאי.

על המרצה: קרן גולדברג - פסיכולוגית התפתחותית מומחית. עבדה שנים רבות בשרות הפסיכולוגי חינוכי- התפתחותי בהרצליה וניהלה את תכנית "חוסן לגיל הרך" במרכז "חוסן". מומחית  בטיפול דיאדי ובטיפול בטראומה בגיל הרך. מרצה, מלמדת ומדריכה במגוון מסגרות טיפוליות ובמכון "חרוב".  בעלת קליניקה פרטית בתל אביב.


 
לינק להרשמה למומחים/אנשי מקצוע

לינק להרשמה למתמחים

המקומות לקורס זה מוגבלים, מהרו להירשם!
.
לאתר מרכז SEED | לעמוד הפייסבוק של SEED | לשליחת מייל – SeedCourses@mta.ac.il

ליצירת קשר, גם בוואצאפ  – 050-6349058