יריד פסיכולוגיה עברית

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי

מחיר קטלוגי: 2,950.00 ₪
מחיר: 1,475.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: אמציה - אונליין
טלפון: 052-8087052 (אמציה כהן)
דמי טיפול ומשלוח: 0 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: אונליין.
זמן אספקה: עד 24 שעות מאישור ההזמנה (לא כולל שישי שבת)
קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי

אוטיזם 1 על 1

קורס מקוון לאנשי מקצוע ולהורים בנושא ASD

​​​​​​​enlightened​​​​​​​ הקורס יפתח לנרשמים תוך 24 שעות מרגע ההרשמה!

את הקורס פרופ' דרומי פיתחה כהמשך לסיפרה "אוטיזם- מסע להבנת הרצף", במטרה לקשר בין התיאוריה לבין הפרקטיקה של הטיפול בילדים עם לקות על הרצף. הקורס מסייע לשיתוף פעולה בין מטפלים והורים ובכך משפר באופן ניכר את תהליך העבודה עם הילד המאובחן. ככל שהתקשורת בין המטפלים השונים באותו ילד ובינם לבין ההורים טובה יותר, כך ההשפעה של הטיפולים השונים משמעותית יותר. הנושא הפך לעוד יותר חשוב עכשיו בתקופת הקורונה, בה מופץ ברשתות מידע אינסופי אבל מאוד לא מבוקר.

מטרות הקורס:

» להעשיר את הידע של אנשי מקצוע והורים לגבי חידושים בתחום האוטיזם- דרכי אבחון וטיפול.

» להגדיר מושגים כדי לשפר את התקשורת בין אנשי מקצוע שונים המטפלים באותו ילד.

» לתת כלים לאנשי מקצוע שישמשו אותם לשם שיתוף עם הורים ובני משפחה נוספים בתהליכי העבודה עם הילד.

» להציג את התחומים השונים שיש לקחת בחשבון כשמטפלים בילד עם אוטיזם.

» לתת תשובות לשאלות נפוצות של אנשי מקצוע והורים.

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 1פרופ' אתי דרומי

קלינאית תקשורת עם ניסיון של למעלה מארבעים שנה, מרצה וחוקרת באוניברסיטת תל אביב. חוקרת אוטיזם כבר כעשרים שנה ומשתתפת קבועה בכנסים החשובים בעולם על אוטיזם והתפתחות האדם. בשנת 2018 יצא לאור ספרה "אוטיזם- מסע להבנת הרצף" שהפך לרב-מכר ונמכר באלפי עותקים.

למי מיועד הקורס:

» לאנשי מקצועות הבריאות: קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, פיזיוטרפיסטים, מטפלים במוסיקה, באמנות ובתנועה, מורים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל, מנתחי התנהגות, מנחי שילוב ומשלבים.

» להורים ולבני משפחה נוספים (סבא וסבתא, אחים בוגרים)- בכל אחד משלבי ההתמודדות כמשפחה מיוחדת.

 

enlightened הקורס מועבר בצורה נגישה, מאורגנת וברורה שתאפשר תקשורת טובה ואיכותית בין הורים לבין אנשי המקצוע.

enlightened​​​​​​​ הקורס מכיל מצגות, דפי מידע ולינקים שנבחרו בקפידה ומאורגנים בצורה כזאת שתאפשר להסתדר בקלות ולקבל ידע עדכני בצורה ברורה.

 

enlightened בקורס 35 סרטונים- כל אחד באורך של 10 עד 35 דקות

enlightened ניתן לצפות בשיעורים בסדר בו אתם רוצים, בהתאם לנושאים המעניינים אתכם

enlightened​​​​​​​ חומרי הקורס יהיו זמינים למשך 12 חודשים

נקודות מרכזיות עליהן עונה הקורס:

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 2הבנה מעמיקה של משמעות האבחנה

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 3מידע מבוסס ומאורגן שיסייע לתהליך הטיפול

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 4הבנת ההבדלים בין גישות טיפול שונות

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 5טיפים לאנשי מקצוע ותשובות לשאלות שמטרידות משפחות

התכנית כוללת 35 שיעורים מאורגנים ב-5 סדרות:

סדרה ראשונה: עובדות על אוטיזם

בסדרה זו נדבר על מה באמת חשוב שכל משפחה תדע לאחר שקיבלה אבחון, מה ידוע היום על אוטיזם, מהם הקריטריונים לאבחנה, איך ניתן לאבחן את תפקוד הילד בכל אחד מתחומי הבדיקה. נלמד מה ההבדל בין הסימפטומים של בנים ובנות, מה מנבא את עתיד הילד, מה ההבדל בין אבחון שהילד מקבל בתחנה להתפתחות הילד לבין פיתוח תוכנית הטיפול עבור הילד שמחייב הערכה קלינית על ידי כל אחד מאנשי המקצוע שמטפלים בילד.

סדרה שנייה: משפחות לילדים עם אוטיזם

ידע עצום נאסף בשנים האחרונות על האפיונים של המשפחות המיוחדות. בסדרה זו נלמד על איך מספרים לילד שהוא ילד מאובחן, איך משתפים את האחים והסבים והסבתות ואולי השכנים והאורחים בעובדה שהילד הוא ילד שונה. נלמד האם כדאי לאפשר אינטראקציות של הילד עם האחים שלו, למה חשוב לעקוב אחרי האחים ומה אנחנו יודעים ממחקרי גנטיקה על סיכונים במשפחות שיש בהן כבר ילד אחד מאובחן עם אוטיזם.

סדרה שלישית: הגדרות של תקשורת, שפה, דיבור, חשיבה ומשחק

בסדרה זו נלמד מדוע חשוב לבדוק כל תחום בנפרד ולדעת את ההבדלים בין התחומים, מתי אפשר להחליט מהו ה-IQ של הילד, מהי תקשורת תומכת וחליפית ומה החשיבות שלה ברכישת שפה ודיבור, כיצד קובעים את רמת המשחק של הילד ומה אפשר ללמוד כאשר אנחנו צופים במשחק ספונטני.

סדרה רביעית: הגישות השונות לטיפול בילדים על הרצף

בסדרה זו נתאר את העקרונות העיקריים בכל גישה ונסביר מהו הבסיס האידאולוגי של כל אחת מהגישות. נסביר איך אפשר לבדוק אם הילד מתקדם בהתאם לקריטריונים והאם הגישה מתאימה לילד.

נבין ביחד אילו אסטרטגיות מופעלות בחדר הטיפול, נעשיר את מאגר הרעיונות לפעילות אפשרית עם הילד, ונדגים באמצעות סיפורים מהקליניקה איך לעודד הורים לשתף פעולה במהלך הטיפול ולא להרים ידיים לאחר מספר טיפולים.

סדרה חמישית: אוסף של סרטונים פרקטיים וטיפים לאנשי מקצוע ולהורים

לדוגמה: תשובות לשאלות נפוצות שמטרידות את ההורים, התנהגות במצבי גרייה עצמית, פתרונות למצבי חרדה, מה ידוע על רגרסיה, כיצד לתווך מריבות.

מה מספרים משתתפי הקורס?

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 6אבא של י.

"צפיתי בסרטונים, במילה אחת - מהמם! תכליתי, תמציתי, מעניין וקולע. אני מאמין שזה יהיה ויראלי מכיוון שאנשים אוהבים לקבל מידע בדרך מהירה, פשוטה וממקור מהימן. זה עידן של ספרים "אאוט", סרטונים "אין". פרויקט מבורך שיעזור להנגיש את המידע הכל כך חשוב להמון אנשים, בכל מקום."

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 7מיכל שטיימן- קלינאית תקשורת

שילוב אדיר ונדיר למדי, בין אשת השטח כמאבחנת וכמטפלת בקליניקה לבין אשת המדע האקדמי החוקרת והמרצה בין כותלי האוניברסיטה. כישרונות משולבים אלה באים לידי ביטוי מיוחד במינו בתוכנית המקוונת החדשה, ממנה ישכילו וגם ייהנו כל אותם הרבים – הורים, מורים ומטפלים מכאן ואנשי מקצועות בריאות הנפש והגוף מכאן- שעבורם נושא האוטיזם הוא נושא חשוב ומסקרן ובמקרים רבים סתום ואף מפחיד. עם העמימות הקשורה במושג/מונח/מצב זה מתמודדת התוכנית של אתי דרומי. מה שמיוחד בתוכנית הוא שאינה מטיפה לשיטה זו או אחרת, אינה חובקת תיאוריה אחת בלעדית אלא מגלה פתיחות לכל דרך ולכל שיטה שתואיל למתמודדים עם אתגרי האוטיזם ולהוריהם, אחיהם, מוריהם והמטפלים בהם.

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי 8​​​​​​​אמא של נ.

צפיתי בחלק קטן של הסרטונים. נדהמתי. זהו אוצר. זמן רב לא נתקלתי (באיזה שהוא תחום) בהגשה של רעיון שהיא מתומצתת, מדויקת, אקדמית. נאמנה באופן מוחלט לנושא. מרחיבה את התמונה למה שמתרחש בעולם. מפורטת, מסודרת ומקוטלגת באופן הכי סדור שניתן. נוגעת בפרטים. החוויה היא של למידה נטו. אין אף מילה מיותרת. יש חזרות מעטות והן רק לצורך חידוד, הדגשה וסיכום. מבחינת התוכן, יש המון חידושים. מבחינת ליווי להורה המתמודד זה נראה לי ממש הצלה סדורה. אין לי ספק שלו היית לנו בתחילת דרכינו עם נ. חייה היו שונים לחלוטין, סבל רב היה נמנע ממנה.

קורס חדש! אוטיזם 1 על 1 - מרצה: פרופ' אתי דרומי
מחיר קטלוגי: 2,950.00 ₪
מחיר: 1,475.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.