top of page

המכון לפסיכותרפיה בתיאטרון פלייבק שמח לארח

אתגר קרת – בהרצאה נדירה על

מעברים בין מצבי תודעה בכתיבתו

יום עיון בנושא :

"טרנספורמציות של התודעה":

מפגש עולמות בין אתגר קרת

לפסיכותרפיה בתיאטרון פלייבק

 

 

 

 

 

 

יום שישי  ה- 1.5 בין השעות 08:30-15:30

במכללה האקדמית לחברה ואומנויות,

רח' האורזים 10 ב', נתניה  

סדנאות בהנחיית:                                                                                         רונן קובלסקי, ניר רז, פזית אילן ברקוביץ, שושי קיסרי, יעל דורון ואלי חכם

יום העיון יפתח במפגש נדיר עם הסופר אתגר קרת, שכתיבתו המקורית ופורצת הדרך חוקרת מצבי תודעה שונים ואת האופנים בהם הם משולבים זה בזה. ככזו יוצקת שפתו את הקונקרטי והמטפורי זה בזה באופן בלתי ניתן להפרדה. כתיבתו מהווה השראה למטפלים רבים בכך שהיא יוצרת הזדמנות נדירה להתחקות אחר היכולת ליצור ולעבור בין מצבי תודעה בתוך התהליך הטיפולי ובכך לאפשר טרנספורמציה, צמיחה ושינוי. ספריו של אתגר קרת תורגמו ללמעלה מ 40 שפות וזכו בפרסים רבים. זוהי הזדמנות כמעט חד פעמית ובלתי חוזרת לשמוע אותו מדבר על כתיבתו, על הזרמים הנפשיים השונים הזורמים בתוכה.

 

באופנים דומים הפסיכותרפיה בתיאטרון פלייבק בוחנת את המעברים בין מצבי תודעה שונים ומציעה יישומים טיפוליים ייחודיים של מעברים אלו והטרנספורמציה שהם מאפשרים ברמת הפרט, הקבוצה והקהילה. במהלך יום העיון יערוך צוות המכון סדנאות, שיעסקו בהיבטים שונים של מעברים בין מצבי תודעה וביישומים הטיפוליים השונים והייחודיים הנובעים מהם. בהמשך תיערך במליאה התנסות חווייתית מודרכת במודל התערבות קהילתית-טיפולית, הבונה שפה של עולם פנימי ותודעה של קהילה באמצעות תיאטרון פלייבק.

מכירה מוקדמת- 150 ₪  עד תאריך 15.3 ,

מחיר רגיל – 180 ₪

 

הנחה לסטודנטים, בוגרי המכללה האקדמית לחברה ואמנויות וחברי איגוד תיאטרון הפלייבק 

 

להזמנות כרטיסים: ניר - 052-8988742 

אתגר-קרת-גלריה......jpg
אתגר-קרת.-אלסנדרו-מוגי-Large-600x600.jpg
logo 9.jpg
לוגו איגוד.jpe

כתבות מימי עיון ואינטנסיבים משנים קודמות

bottom of page