יסודות בפסיכו-דיאגנוסטיקה

בית ספר ללימודי המשך מתקדמים ברפואה

מיקום
הלימודים יערכו במתכונת משולבת - הרצאות תינתנה באמצעות הZOOM ואחת לחודש יערך תרגול פרונטלי חובה בפקולטה לרפואה בחיפה.
מתכונת לימודים
26 מפגשים, בימי חמישי בשעות 9:00-11:30
יתרונות התכנית
שילוב בין למידה פרונטאלית ותרגול של מבחנים פסיכו-דיאגנוסטים שונים, בדגש על התהליך האבחוני ועל האינטגרציה של הממצאים. כולל עקרונות העברה, ציינון וניתוח של מגוון מבחנים, כתיבת דו"ח פסיכודיאגנוסטי ועוד
קהל יעד
פסיכולוגים בעלי תואר שני המתעתדים להתמחות בפסיכולוגיה קלינית או נמצאים בשלבים הראשונים להתמחות, הזקוקים להרחבה וביסוס הידע הנדרש בתחום הפסיכו-דיאגנוסטיקה

תכניות לימוד נוספות בתחום

מחקר במאה ה-21

התכנית תקנה למשתתפים כלים שימושיים ופשוטים לביצוע מחקר עצמאי תצפיתי וקריאה ביקורתית של מאמרים, כולל ליווי צמוד בתכנון, כתיבה והגשת המאמר.

נוירואנטומיה

הקורס מפרט באופן מקיף את מבנה מערכת העצבים המרכזית והפריפרית מנקודת מבט אנטומית והתפתחותית, ומהווה הכנה בנוירואנטומיה לבחינות שלב א' למתמחים בנוירולוגיה ובנוירוכירורגיה.

הערכת נכות רפואית

תכנית המוכרת להכשרת רופא המוסמך לקבוע דרגת נכות לפי תקנות הביטוח הלאומי, התשע"א 2011, שמטרתה הכרה והבנה של תורת הערכת הנכות הרפואית במוסדות הביטוח הרפואי, המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון, הביטוחים הפרטיים ותרגום מעשי של נכות זו למימד של פיצוי כספי ואחר. הכרת היבטים אקטואריים ותעסוקתיים רלוונטיים נוספים.

פסיכותרפיה

התכנית הוותיקה בצפון עם מעל 40 שנות ניסיון. מטרת התכנית לפתח ולהרחיב את הידע התיאורטי והקליני של מטפלים ממקצועות טיפוליים שונים ויישומם במסגרות טיפוליות בשירות הציבורי.
הלימודים מאפשרים מפגש מגוון בין מקצועות בריאות הנפש ויצירת שפה טיפולית משותפת ומשתפת יחדיו. כמו כן, התכנית מספקת בסיס איתן להבנה בטיפול פסיכותראפי בגישות דינאמיות וקוגניטיביות, החוברות לחשיבה טיפולית אינטגרטיבית.

פסיכיאטריה משפטית

תכנית ייחודית שמטרתה להקנות למשתתפיה ידע ומיומנויות קליניות, מדעיות ומחקריות בתחומי הפסיכיאטריה המשפטית, כולל עריכת חוות-דעת פסיכיאטריות לסוגיהן, עדות המומחה בביהמ"ש ובוועדות שונות וכן אספקטים של אתיקה בפסיכיאטריה משפטית.

למידע נוסף על התכנית יסודות בפסיכו-דיאגנוסטיקה השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button