יריד פסיכולוגיה עברית

השעה בת חמישים הדקות/רוברט לינדנר

מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 75.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
השעה בת חמישים הדקות/רוברט לינדנר

השעה בת חמישים הדקות/רוברט לינדנר

ספרו הקלאסי של רוברט לינדנר השעה בת חמישים הדקות:קובץ סיפורים פסיכואנליטיים אמיתיים יצא לראשונה ב-1955, והפך מיד עם פרסומו לרב המכר הראשון בתחום התיאור הספרותי של טיפול פסיכואנליטי.

"הוא היה אחד הספרים הראשונים שהציגו בפני ציבור הקוראים הכללי את התופעה המהפנטת הזאת, שדובר בה כ"כ הרבה:הפסיכואנליזה. היה פה פסיכואנליטיקאי ששפך הכל . שהכניס אותנו לתוך קודש הקודשים הפנימי שלו, שהראה לנו מה מתרחש על אותה ספה מיתולוגית בכך שהוא סיפר לנו על חמישה אנשים אמיתיים שטיפל בהם. מסתרי האנליזה-מה קורה בפועל,בתיעוד של אנליטיקאי את מילותיו של המטופל ובתוך ראשו של האנליטיקאי עצמו-יוצאים לאור.כל הסודות נחשפים.דור שלם של קוראים האזין,נדהם."-כך תיאור זאת סמיואל שם במבוא לספר ב- 1986

הספר יצא במהדורות רבות במשך השנים, ולמרות מרחק השנים וההתפתחויות התיאורטיות קליניות הגדולות בפסיכואנליזה מאז,הוא מרתק גם בימינו, ומצליח לשלב משמעות היסטורית ועכשיות כאחת.

להוצאתו המחודשת של הספר בעברית מתלוות שורת הקדמות ואחרית דבר המנסות להתחקות אחר סוד קסמו של הספר והצלחתו לשרוד לאורך השנים: הקדמה אישית של המחבר רוברט לינדנר, שנכתבה עם צאת הספר ב1955, הקדמה של סמיואל שם-סופר,מחזאי ופסיכיאטר מהרווארד- שנכתבה לאחר כשלושים שנה  למהדורת 1986 והקדמתו של גו'נתן ליר-פילוסוף ופסיכואנליטיקאי מאוניברסיטת שיקגו- למהדורת 1999.

השעה בת חמישים הדקות/רוברט לינדנר
מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 75.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

הפרעת קואורדינציה התפתחותית / באל
חיזוק הקשר הרגשי הורה-ילד באמצעות תרפיה באמנות / פרו
מרפא פילוסופי/אדיר כהן
חוויית ההורות-יחסים,התמודדויות והתפתחות/ד"ר אסתר כהן
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.