כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:משה אלוןתאריך:3/8/2017 15:42

נושא:

נושא חודש אוגוסט 2017
תוכן:שלום לבאי הפורום,
עוד הדגמה לייחודיות של הפסיכולוגיה החינוכית בכלל ובעיר ת"א-יפו בפרט.
הדגשים בנושא החודש הם כיצד הידע והמקצועיות של הפסיכולוגיה החינוכית בשפ"ח חוברת למדיניות העיר, למטרות מינהל החינוך ומשרתות כמובן את מדיניות השפ"ח גם כן.
הנהלת העירייה והנהלת מינהל החינוך החליטו להגביר את הקשר להורים לתלמידים בעיר. לשם כך הוקם מרכז להורות שתפקידו בגדול הוא כפול: בחלקו לתת מידע להורים לגבי נושאים שונים, כמו רישום לגנים ולבתי ספר, מיקומים של גופים שונים, דרכי פנייה וכו'. המשימה השנייה של מרכז זה היא לתת העשרה להורים בתחומים שונים ברחבי העיר סביב שלבי התפתחות של ילדים. מעברים שונים, נושאים רלוונטיים, נושאים בעקבות אירועים בעיר, נושאים על פי זיהוי צורך של הורים ועוד.
בשפ"ח ת"א- יפו פועל "מרכז להורות עכשווית" כבר קרוב ל - 10 שנים. מרכז זה בחיבור ל"נטעים", השפ"ם של השפ"ח ( השירות המשלים ) צברו ניסיון רב בעבודה עם הורים ומכאן שהמרכז להורות החדש, אך טבעי שבין הגופים שיעזר בהם למילוי משימותיו וההתייעצויות שיעשו יהיו עם השפ"ח על חלקיו השונים, ובעיקר "המרכז להורות עכשווית" ו"נטעים".
מכאן שהחבירה הזו יכוללה להביא לידי ביטוי את הידע, המקצועיות והניסיון הרב שנצבר, אפשרי גם שתהיה כניסה לעוד מקומות חדשים ללומדם וללמדם בהרצאות, סדנאות, הפצת ידע באמצעים שונים ועוד פעולות ברבות ברחבי העיר.
הרחבת שירותים במיטבה של הרשות ושל השפ"ח בתוך זה.
משה אלון
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: