כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:ניסיון לענותתאריך:10/12/2015 13:54

נושא:

ועוד הערה
תוכן:אגב, אני קוראת את הודעותייך ופתאום חושבת שאולי יש גם בלבול בהגדרות... כתבת שנשמע סביר שכמו שבחינוכית עושים טרום התמחות/פרקטיקום, כך יהיה גם בהתפתחותית. אני כלל איני בטוחה שמדובר באותו מסלול הסבה...
בחינוכית מסלול ההסבה כולל "טרום התמחות = פרקטיקום מורחב" שזו שנת עבודה בתשלום. העבודה היא כמתמחה לכל דבר, גם אם המעמד המקצועי לא מוגדר ככזה.
אני לא בטוחה שבהתפתחותית קיים מסלול דומה. כמו שכתבתי למעלה, אף עלות קורסי ההשלמה היא גבוהה מאוד ואינה מסובסדת (למיטב ידיעתי אלפי שקלים לקורס). וגם לא ידוע לי על פרקטיקום שהוא בתשלום, אלא בפרקטיקום שאף עולה כסף, כמו בהיותנו סטודנטים (שאז האוניברסיטה היא זו שמשלמת למקום הפרקטיקום את עלות ההכשרה/הדרכה, והדבר מגולם בשכר הלימוד האוניברסיטאי).
אז שווה לבדוק מכלול היבטים אלה כשאת בודקת את מסלול ההסבה. כאמור, גם אני חושבת שהצעד הראשון שלך צריך להיות לקבל מהועדה המקצועית את רשימת הדרישות בכדי להתקבל להתמחות, ואז לבדוק כיצד ואיך ניתן למלא אותן, והאם מדובר בעבודה/התנדבות/העסקה וכו'.
בהצלחה!
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: