כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:הסבה לחינוכיתתאריך:16/9/2015 12:34

נושא:

הבהרות
תוכן:הי רוני,
לא ברור מהודעתך האם את מתחילה לימודי תואר שני במגמה שמאפשרת תחילת הסבה מיידית (טרום התמחות) או שאת נדרשת לשנת השלמה מקדימה.
במידה שאת לומדת במגמה שמוגדרת כטיפולית או יישומית (מגמה הכוללת פרקטיקום, לרוב מדובר במגמות רפואית, שיקומית, קלינית, תעסוקתית), ניתן להתחיל מייד לאחר סיום חובות השמיעה (גם אם עדיין לא הוגשה התזה) לעבוד כפסיכולוגית בטרום התמחות בשפ"ח מוער להתמחות. ובמהלך שנה זו להשלים קורסי השלמה כחלק מתוכנית ההסבה. (שני קורסים בשנה זו ושני קורסים נוספים במהלך ההתמחות). שנת הטרום התמחות היא שנת עבודה בשכר, ועלות כל קורס הסבה היא 800 ש"ח. שנה זו אינה נכללת במניין השנים להתמחות.

במידה שאת לומדת במגמה מחקרית/לא טיפולית/שאינה כוללת פרקטיקום, תוכלי במהלך שנה ב או לאחר מכן, להירשם לשנת השלמה, שעלותה בסביבות 13,000 ש"ח, ובה לומדים כל מיני קורסים ומקיימים פרקטיקום בשפ"ח. זה מעין שנת לימודים נוספת... ולאחריה להגיש מועמדות לשנת טרום התמחות.

מאחר שלא ציינת באיזו מגמה תלמדי, לא ניתן לענות לך איזה מהמסלולים הוא זה שתידרשי לו. אבל תוכלי להסיק מהכתוב.
אם יש לך שאלות נוספות אנסה לענות.
בהצלחה!
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: