כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:משה אלוןתאריך:24/8/2015 18:30

נושא:

מסלול השלמה ומסלול הסבה
תוכן:שלום נוגה,
אני אסביר על שני המסלולים הקיימים ותבדקי לאיזה מהם את שייכת.
לפני כשנה נפתח לראשונה מסלול השלמה המיועד למסיימי תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית שלא למדו בה בפרקטיקום יישומי. הכוונה בפרקיטקום יישומי הוא למידה הוגעת באופן ישיר במטופלים בהתאם לאפיון המגמה. באופן מובהק, בוגרי מגמה מחקרית חייבים ללמוד במסלול זה. בוגרי מגמה חברתית יצטרכו להוכיח שלמדו בפקרקיטקום יישומי.
במסלול זה נעשית למידה של מבואות במשך יום בשבוע וביום נוסף מצטרפים לאחד השפחי"ם ונחשפים בעיקר בליווי ותצפית לעבודת הפסיכולוגים, ומתנסים בעיקר במגעים ראשונים עם ילדים וצוותי חינוך.
לאחר סיום מסלול ההשלמה עוברים למסלול ההסבה.
מסלול ההסבה: מיועד לבוגרי מסלול ההשלמה וכן למסיימי תואר שני לא בפסיכולוגיה חינוכית או קלינית של הילד ( בתנאי שלמדו בפרקטיקום חינוכי ). בוגרי מגמות אחרות נדרשים לשנת הסבה במעמד של פרקטיקנטים. במעמד זה כבר עובדים ומשתכרים. לומדים עד 4 קורסים במדרשה, קורסים החסרים לפי המגמה שסיים בעל התואר השני. כמעט כולם יידרשו במסלול ההסבה ללמוד את הקורס עבודת הפסיכולוג החינוכי במערכת החינוך. לאחר שנה במסלול ההסבה עוברים למעמד של מתמחים. לנדרשים להשלים בהסבה 4 קורסים חייבים שניים להשלים בשנה הראשונה ואחרים בהמשך. לנדרשים לשלושה ופחות קורסים חייבים בקורס אחד בשנה הראשונה וקרוב לודאי שזה יהיה עבודת הפסיכולוג במערכת החינוך.
יתכן ותשובתי לא מלאה נוגה, שאלי אם כך ואנסה להשלים או אפנה אותך לאיה גיא האחראית על מסלול ההסבה. השנה יפתחו שני קןרסי השלמה.
משה
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: