כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:wipsiתאריך:23/6/2015 07:42

נושא:

טרום התמחות במסגרת יעודית
תוכן:שלום משה ותודה רבה על הפורום הזה!
אני מסיים השבוע את שנת ההסבה (התוכנית בירושלים) ומחפש מקום להתחיל טרום התמחות.

אני עובד מזה זמן רב בבית ספר תיכון בכיתות של חינוך מיוחד. פניתי לשפ"ח של הרשות מקומית (של בית הספר) כדי לעשות שם טרום התמחות ונאמר לי כי אין תקן.

1. האם במידה ובית הספר שאני עובד יהיה מוכן לממן את השכר שלי (התשלום מגיע דרך הרשות המקומית) ומנהל השפ"ח יהיה מוכן לתת לי הדרכה ולהיות חלק מצוות השפ"ח בחצי משרה הדבר יכול להיחשב כטרום התמחות?
יש כאן אפשרות לעבודה בשכר הולם כאשר מי שמשלם את השכר הוא אותו גוף (הרשות המקומית) רק שזה מגיע בעקיפין מבית הספר ולא ישירות מהשפ"ח.

2. מה דעתך על כך? יחסי העבודה בבית הספר הם נפלאים ויש קשרי עבודה טובים מאוד עם הצוות החינוכי המנהלת והתלמידים. מצד שני אני לא מגיע מעמדה מאוד "חיצונית" ו"מרוחקת".
להבנתי זה מצב של winwin- בית הספר גם ככה מעסיק אותי אך במידה ואהיה פסיכולוג אקבל הדרכה דבר שישפר את העבודה שלי. השפ"ח מרוויח כי הוא יכול לתת שירות רב יותר וייחודי (העבודה במסגרת הזו דורשת תקשורת בשפת הסימנים) מבלי שהוא צריך לשלם על כך. ואני מרוויח התמחות במסגרת מצוינת בשכר הולם.
אשמח לשמוע את דעתך ואת דעת המשתתפים הנבונים בפורום.

תודה רבה!

wipsi
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: