כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:אניתאריך:6/6/2015 13:56

נושא:

זה מסמך חדש יחסית. הוא לא היה קיים עד לאחרונה
תוכן:ואין זה מקרה כי בשנה שעברה סטודנטים רבים ואף מועמדים כתבו כאן שאלות ותהיות רבות בנושא והתשובה שניתנה שוב ושוב היתה שכל פרקטיקום במסגרת המגמה המלווה בקורס מלווה פרקטיקום נחשב כמגמה יישומית.היה אפילו מישהו ששאל לגבי מגמה שעדיין לא נפתחה, חברתית בבינתחומי שהתחילה לפעול השנה. והתשובה היתה שהפרקטיקום שם (למיטב זכרוני משהו עם פתרון קונפליקטים בין קבוצות) נחשב יישומי.

אני לא אומר שחס וחלילה מישהו מנסה להטעות, ההיפך הוא הנכון. אני טוען שהאי בהירות כאן זועקת לשמיים. ושאפילו כשהנהלים פורסמו לא היה ברור לאף אחד, גם לאנשי מקצוע מובילים בתחום, מה זה "יישומי", והיום כבר ברור שבכלל התכוונו לומר "טיפולי" אבל משום מה (פוליטיקה? תום לב?) נמנעו מלקרוא לילד בשמו.
מה שלא תהיה הסיבה, זה רק ממחיש את העוול שנעשה לכל אלה שקיבלו החלטות על סמך נהלים קיימים וידועים, וערכו בדיקה יסודית לפני הרישום, וכיום מבינים שלא יוכלו לעסוק במקצוע אליו כיוונו. לא כולם יכולים לשנות פתאום תכניות כלכליות בהינף יד, ולהיכנס להרפתקה כלכלית כזו. במיוחד כשהיו יכולים לחסוך לעצמם את שנת ההשלמה אילו היו מממשים קבלה למגמה שכן מאפשרת פטור משנת השלמה אך בחרו לממש במגמה שיותר מעניינת אותם מתוך ידיעה ולאחר בירורים מול הגורמים הרלוונטיים, שיוכלו להגיע לאותו מקום (טרום התמחות).
מה גם שלא מקובל בשום מקום המכבד את עצמו, להחיל נהלים חדשים על מי שכבר קיבלו החלטות משמעותיות על בסיס הנהלים שהיו קיימים בעת קבלת ההחלטה. ולכן מן הראוי לכבד את כל הנוגעים בדבר, ולהחיל את הנהלים הללו על מי שהיתה להם הזכות להיות חשופים להם בעת קבלת ההחלטה על מסלול הלימודים.כלומר להאריך בחודשים ספורים את הנהלים הקודמים.

אני כבר יודע, לאור כל מה שקרה ונכתב פה בפורום לאחרונה, שלא תהיה שום התייחסות עינינית לדברים. בטח שלא הודאה בטעות ולקיחת אחריות. אבל הייתי זקוק למקום להוציא ולבטא בו את כל התסכול והכאב. בין השאר על שבע שנים של לימודים והשקעה שאולי נזרקו לפח. אז הנה, גם זה משהו...
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: