כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:מיכלתאריך:14/4/2015 13:47

נושא:

ואשמח להתייחסות לגבי השאלה הנוספת + הצעה
תוכן:בעניין מועד התחולה. כתבתי למעלה שמדובר במחזור אחד שנפגע, ולא שניים, ובפער של מספר חודשים בלבד במועד התחולה (ולא שנתיים כפי שזה עלול להישמע). והבעתי את דעתי שבשיקולי עלות-תועלת, מבחינת דחיית מועד התחולה הנזק הוא בהחלט לא עצום, פער של מספר חודשים אל מול שנים רבות בהן המצב התקיים. לעומת זאת, פגיעה עצומה בעקרונות בסיסיים של צדק והוגנות, ואף סוג של זלזול באנשי מקצוע לעתיד שטרחו וחשבו ובדקו והצליבו מידע בכדי לוודא שהמסלול שהם בוחרים יקדם אותם אל עבר היעד. האם לא ניתן ושווה לחסוך כל זאת פשוט בדחייה של מספר חודשים את מועד התחולה?

ויש לי הצעה: אולי אפשר אפילו לשלב בין שני הנושאים המדוברים פה, ומאחר שנושא ה"מגמה היישומית" לא הוגדר כראוי ובצורה ברורה (בחיפוש בפורום משנה שעברה ראיתי שאפילו פה בפורום נכתב חד משמעית שכל מגמה שמקיימת פרקטיקום יישומי פטורה משנת השלמה), וגם קיימת בעיית התחולה הרטרואקטיבית, אפשר לדחות לקיץ את מועד התחולה רק עבור אותן מגמות בהן כן קיים פרקטיקום יישומי גם אם לא טיפולי פר סיי. (למרות שלדעתי גם טיפול בארגון הוא טיפול, הרי הארגון מורכב מבני אדם...).
כך גם ייעשה הצדק וגם תוכלו לשמור על הכיוון החדש המותווה.
מה דעתך?
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: