כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:גם אני בשואליםתאריך:11/4/2015 21:45

נושא:

ממש אודה על הבהרה לגבי ארגונית כמגמה יישומית
תוכן:הי,
אני חדשה פה יחסית והופניתי לפורום ע"י חברים למגמה שמכירים את הפורום ותר ממני... לאור הדיונים האחרונים שרלוונטיים מאוד גם אלי.
אני ממש אודה על הבהרת השאלה שעלתה פה ושגם אני תוהה לגביה... כיצד הפכה המגמה הארגונית ללא יישומית?
יש לי במשפחה הקרובה שתי פסיכולוגיות חינוכיות ומן הסתם בשנים האחרונות יצא לי לשוחח איתן הרבה על המקצוע. הן אלה שעודדו אותי לבחור במגמה הארגונית, דווקא מתוך הרלוונטיות הרבה שלה לפסיכולוגיה חינוכית... הן אפילו דיברו על כך שבשנים האחרונות יש מיקוד רב במה שהן קראו "עבודה במערכת" ושזה כבר לא רק הדימוי הנפוץ של הטיפול בפרט. הבנתי שהשיח בפסיכולוגיה חינוכית מתמקד הרבה בעבודה בתוך מערכת ובהבנה, ניתוח ועבודה עם הארגון.
אשמח להבין איך מגמה שהיא כ"כ יישומית באוריינטציה שלה מוגדרת פתאום כ"לא יישומית"... אז מה היא כן?

אני יכולה להבין כשמדברים על מגמות שתחומי הלימוד בהן הוא תיאורטי לחלוטין או מחקרי גרידא (קוגניטיביות, פסיכו-ביולוגיה... או חברתית תיאורטית כמו בתל אביב למשל).
אבל מגמה ארגונית????? אפילו מאמר תיאורטי אחד אי אפשר למצוא שם :-D כח המאמרים אצלנו רק עוסקים בפרקטיקה בשטח, וכמובן שגם הפרקטיקום... אשמח להבין איך זכתה המגמה לתואר "לא יישומית"...
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: