כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:הסבה לחינוכית מארגוניתתאריך:31/3/2015 09:49

נושא:

תודה לך עורך הדין
תוכן:זה בהחלט מעודד שהדברים הוגדרו בחוק על מנת למנוע אי צדק שכזה.
הנהלים פורסמו בשנה שעברה, כך שהגיוני שיחולו אפילו על מי שהתחיל את לימודיו השנה (תשע"ה), אבל בטח לא על מי שהתחיל בשנה שעברה עוד לפני פרסום כלשהו של הנהלים ולמעשה מסיים השנה.

אנשים בחרו להירשם ללימודים לפני שנתיים על בסיס הנהלים הישנים ויש כאלה שהקריבו הרבה מאוד בשביל זה, ולא רק ברמה האישית אלא גם משפחתית.לא סביר להגיד באמצע "פוס, זה כבר לא עובד יותר". אני מכיר אישית אנשים שהתקבלו לפני שנה וחצי גם למגמות שנחשבות היום "יישומיות", כמו רפואית, תעסוקתית או שיקומית, והעדיפו לא לממש את הקבלה הזו אלא ללכת למגמות שיותר עיניינו אותם כמו מחקרית וארגונית, או שהיו קרובות אליהם יותר לבית, או שהיו אוניברסיטה ולא מכללה, מתוך הידיעה שבכל מקרה דרישות ההסבה יהיו זהות לכולם. הזוי לחשוב שעכשיו אנו נדרשים לעשות שנת השלמה נוספת, שהמשמעותה שלה היא לא רק 12,000 ש"ח אלא גם אובדן השתכרות של שנה שלמה (30,000-40,000 ש"ח לםחות) רק בגלל שלא היה להם את המידע שלמי שנרשם בשנה שלאחר מכן כן היה. זה פשוט לא צודק ומעודד לראות שהחוק לצידנו.

אני מקווה מאוד שמקבלי ההחלטות יקחו זאת לתשומת ליבם וינהגו ע"פ ההגינות והצדק.
משה, ממש נשמח לשמוע את דעתך בנושא.
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: