כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:עורך דיןתאריך:30/3/2015 16:40

נושא:

אי אפשר לשנות כללים באופן רטרואקטיבי
תוכן:היי אורטל, אין לך מה לדאוג, בשל מספר טעמים:
1. ההנחיות המחייבות הן אלה שמפורסמות באתר משרד הבריאות - הנחיות שנחתמו בדצמבר 2014 על ידי הועדה המקצועית לפסיכולוגיה חינוכית;
2. ככל שמישהו רוצה לשנות את הנהלים, הוא לא יכול לעשות זאת באופן רטרואקטיבי, וזאת על פי החוק והפסיקה, ראי לדוגמא את דברי בית המשפט העליון בבגץ 1398/07:
"על שינוי מדיניות לחול מעתה והלאה ולהיות צופה פני עתיד ולא פני עבר. מקום בו הרשות המינהלית מעוניינת להחיל שינויים באופן רטרואקטיבי, עליה להצביע על נימוק מיוחד וכבד משקל המצדיק זאת. ואולם, גם במקרה בו שינויה של מדיניות מינהלית נעשה במסגרת סמכותה של הרשות, על יסוד שיקולים ענייניים ולצורך תכלית ראויה, עצם החלת השינוי למפרע על מי שכלכל את צעדיו לאור המדיניות הישנה – עשויה להיפסל מקום בו אין בה בהחלטה סבירות, או שנגרמת למסתמך פגיעה במידה העולה על הנדרש, דהיינו שאין השינוי עומד בדרישות המידתיות. במקרים כאלו ביהמ"ש עשוי להתערב לשם הגנה על זכויות האזרח הנפגע."

לכן, ככל ויהיה שינוי, הוא יחול לכל הפחות כלפי מי שמתחיל בשנת תשע"ו את לימודי התואר השני. במידה ובכל זאת יחליטו לעשות זאת, תוכלו להגיש עתירה מנהלית כנגד הועדה שפעלה בניגוד לדין.

בהצלחה!
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: