כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:בתאריך:29/3/2015 09:47

נושא:

גם בעיני זה בעייתי
תוכן:בהנחיות של משרד הבריאות כתוב שמגמה יישומית היא מגמה הכוללת פרקטיקום יישומי במסגרת המגמה. כלומר לכאורה פרקטיקום ארגוני אמור להיות בסדר. ורק אם פונים ישירות לאיה גיא פתאום צצה פרשנות נוספת של אבחון וטיפול בפרט.(שגם זה לא ברור, הרי הפסיכולוגיה החינוכית תופסת עצמה כמובילה שני תחומים: הפרט והמערכת. והרי בוגרי המגמות הארגוניות מביאים עימם הרבה ידע והתנסות שהם סופר רלוונטית, שבוגרי המגמות הטיפוליות חסרים. אז מדוע ההחלטה שדווקא להם יש יתרון ופטור משנת לימודים נוספת?)
האין זה אך סביר לקבוע שההנחיות שפורסמו ע"י משרד הבריאות הן אלה שתקפות?

אני בהחלט רואה בכך טעם לפגם (בלשון המעטה) שמפורסמים נהלים רשמיים שאנשים מסתמכים עליהם, ופתאום משום מקום עולה נוהל חדש שלא עודכן בצורה בהירה וברורה.
גם אם מטרות תכנית ההסבה הן בהחלט חיוביות, יש לבצע זאת באופן מכבד. לפרסם את הנהלים בצורה ברורה ולא עמומה ובדיעבד. ולמותר לציין שלהחיל אותם רק עבור מי שהתחילו ללמוד השנה, **לאחר** שהנהלים פורסמו, ולא עבור מי שכבר התחיל ללמוד על סמך ידיעת הנהלים הקודמים ומסיימים עכשיו. הרי אילו היינו יודעים על הנהלים החדשים לפני ההרשמה ללימודים, סבירות גבוהה שהיינו נרשמים גם למגמות שכן היו חוסכות את שנת הלימודים הנוספת. זה גם בלתי תקין אבל גם מאוד לא מכבד. אחרי הכל, מדובר על הבדל של כמה חודשים בלבד במועד החלת הנהלים, אבל בהבדל עצום מבחינת מנהל תקין והתנהלות מקצועית ומכבדת את אנשי המקצוע לעתיד.
חבל שאף אחד בדרגים המובילים לא לוקח זאת לתשומת ליבו, ואני תוהה אם מישהו שם מבין את הבעייתיות הרבה בכך, והאם הכוונה היא לעשות משהו בנדון.
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: