כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:משה אלוןתאריך:12/2/2015 07:42

נושא:

תואר דוקטור בתחילת ההתמחות בפסיכולוגיה חינוכית
תוכן:שלום מוריה,
בדקתי את שאלתך לגבי משמעות תואר הדוקטור מבחינת השכר בפסיכולגויה חינוכית. נמסר לי שהדרגה ההתחלית היא 40 ולא 37 כפי שמתחילים מתמחים ופרקטיקנטים. באופן יחסי זו התחלה טובה מבחינת השכר.
ברור שהשכר הוא לא גבוה דרמטית.
קשה לענות על גובה השכר, משום שנכנסים משתנים רבים כמו הואר, ותק בעבודות קודמות באם יש, תוספות מקומיות בנוגע לרכב, חירום, תוספת 10% למי שזו עבודתו היחידה ( כך נהוג בערים לא גדולות ) ועוד.
להערכתי במשרה מלאה במצבך השכר נע סביב 8-9 אלף ש"ח ברוטו וכמובן אינני מתחייב על כך. בכל מקום שתתקבלי לעבודה תבקשי לעשות כחלק מתהליך ההתקבלות סימולצייה של שכרך.
מבחינת תהליך ההתמחות, לתאר אין משמעות. באם התואר מתחום אחר זה היינו הך. באם התואר נעשה בתחום נושק לעבודה יש לזה ערך מעשי מבחינת ידע נוסף לעבודה.
אם הבנתי נכון את שאלתך האחרונה, ניתן לעבוד בדרך כלל לאחר סיום חובות השמיעה לתואר שני בפסיכולוגיה עם פרקטיקום יישומי. באם תלמדי במגמה ללא פרקטיקום יישומי תדרשי לשנת השלמה בטרם תתקבלי לעוד שנת הסבה.
להתראות ובהצלחה,
משה
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: