כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:מורןתאריך:17/1/2015 18:38

נושא:

אכן מאוד מאוד מבאס :/
תוכן:הקטע שהתקבלתי לפני שנתיים לפסיכו' חברתית/ארגונית בבר אילן ובת"א, בדיוק למה שרציתי,וידעתי על מסלול ההסבה לחינוכית וחשבתי שזה ממש טוב ומתאים לי. אך ברגע האחרון ירדתי מזה, והחלטתי ללכת על לקויות למידה שנראה מסלול יותר ברור. על אף שהקטע הארגוני חברתית מיוני מדבר אליי ועניין אותי, המסלול היה נראה לי עמום. כמו כן- כנראה לא הרגשתי בטוחה שהמסלול הארוך של טיפול- גם אם חינוכי, הוא בשבילי. כרגע מרגישה שמתחרטת על כך ושהדבר הנכון היה לעשות את המסלול הזה של חברתית כמו שרציתי ואז הסבה לחינוכית.
המתאם שלי עדיין תקף, על כן אגיש מועמדות לשנה הבאה, בתקווה ואתקבל..
העניין המבאס הנוסף הוא השינוי בחוק דווקא עכשיו שמקשה על ההסבה עם תכנית ההשלמות- ביש מזל..:/

מה כדאי לי לעשות כרגע? כמובן שאני מבררת מהי המגמה עם הפרקטיקום היישומי שאליה כדאי להתקבל שלא תצריך שנת ההשלמות שנוספה עכשיו מה1/1/15...

ושוב לגבי התואר בלקויות למידה: ייתכן ולפחות הוא ייתן לי פטורים מסוימים מתכני לקויות למידה הנלמדים בקורסי ההסבה לחינוכית?
ושאלה נוספת- לגבי האבחון הדידקטי: האם אוכל כטרום מתמחה/מתמחה בפסיכו' חינוכית, לעבוד כעבודה נוספת כמאבחנת דידקטית? (או באופן פרטי)
תודה רבה
מורן
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: