כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:מה יהיהתאריך:5/1/2015 09:28

נושא:

מסכימה מאוד עם שלי (וגם קצת זועמת)
תוכן:העמימות הרבה בענין פשוט מדהימה אותי. הדבר צריך להיות פשוט מאין כמותו.
כפי ששלי חזרה ואמרה, אין כל סיבה שבעולם שיכירו לה רק בשיבעה חודשים. עשרת חודשיי הפרקטיקום חייבים להיות זהים עבור כולם ויציאה ל"חופשת" לידה או "חופשת" מילואים (או "חופשת" מחלה) לא צריכה לשנות לעניין זה אך כן צריכה לאפשר המשך הפרקטיקום לאחריה.
במידה ואכן יוכרו לשלי שבעה חודשים בלבד לצורך הענין כזמן הפרקטיקום המספק, הרי שהדבר מפלה לרעה את כל יתר הפרקטיקנטים העמלים 10 חודשים תמימים לשם השלמתו. לצורך הענין - חבל שתכננתי את ההיריון שלי כך שאצא לחופשת לידה רק לאחר 10 חודשי פרקטיקום (ב-70% משרה דרך אגב), כשיכולתי לקצר שליש. אם לצורך ההכשרה לקראת ההתמחות נדרשים 10 חודשי פרקטיקום אין סיבה שיהיה מי שיקוצר לו פרק זמן זה. אם רוצים לאפשר קיצור כאמור - האפשרות צריכה להיות שווה לכל יתר הפרקטיקנטים, ללא הבדל דת, גזע והיריון.

מה שנדרש הוא תיקון של דרישת הרציפות של הפרקטיקום כך שחופשת לידה, חופשת מחלה וזמן מילואים יאפשרו אי רציפות והשלמת 10 החודשים כנדרש. זה הכל. נורא פשוט. צריך להוציא תיקון לשורה הזו ושלום על ישראל. אין כאן כל מקום לעמימות, שיקול דעת ופרשנות. כל אלה גובלים בחוסר מקצועיות ועושים עוול לקהל הפרקטיקנטים.
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: