כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:הי משהתאריך:1/1/2015 09:47

נושא:

תודה רבה על הבדיקה שערכת
תוכן:משה, קודם על אני רוצה להודות לך על הבדיקה שערכת ועל התשובה המפורטת.
אני חייבת לומר שיש בי חלק שמאוד מתוסכל מכך - לא מכך שיש אפשרות לדרישה של שנה מלאה נוספת, שזה אכן מעורר סימני מבחינה חוקית, אלא דווקא מחוסר הוודאות שיש כאן. יש תחושה שמתייחסים לכל מי שסיים תואר שני בפסיכולוגיה באופן שהוא כל כך אינו מכבד. אני באה מהתחום הקליני שבו אין מה לדבר על וודאות, אפשרות לתכנון עתיד, הכל עמום ביותר. הייתי בטוחה שבתחום של פסיכולוגיה חינוכית הדברים הם אחרים.
חוסר היכולת של הוועדה לתת תשובה מראש (שוב, אפילו אם התשובה היא שיש דרישה לשנה מלאה) היא מאוד פוגעת. אם לצורך העניין הייתי יודעת שבכל מקרה יהיה עליי להשלים שנה שלמה, יש אפשרות שלא הייתי מתחילה טרום התמחות אלא למשל מנצלת את הזמן לחסוך כסף כדי להתמודד עם המשכורת הזעומה שמקבלים כמתמחים בשנים הקרובות, וזו סתם דוגמא.
אני באופן אישי חושבת שהמינימום שאנשים זכאים לו זה לדעת מהם הנהלים במצבים כאלה (חופשת לידה הוא מצב שכיח מאוד, זה אינו מצב קיצון). פשוט מרגיש לא מכבד.
כמובן שאינני באה בטענות אליך אך היה חשוב לי שדבריי יישמעו במקום כלשהו.
שוב תודה על הסיוע.
שלי.
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: