כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:מה יהיהתאריך:22/7/2014 11:32

נושא:

הי סיון
תוכן:אם כך, איני יודעת מה הסיבה שלא מקבלים אותך.
יש תקנים ממש בכל שפח כמעט ולא רק ב"חורים נידחים". הגשתי מועמדות אך לפני כחודשיים לשפ"חים מגוונים חלקם גדולים מאוד, חלקם בינוניים וחלקם קטנטנים וכולם באזור המרכז (גם אני אמא ונסיעות מרוחקות הן מחוץ לתחום). התקבלתי בכולם ואני גם מגיעה מהסבה ולא מהתחום הקליני. דווקא האמהות הייתה אמורה להקנות לך יתרון גדול כמי שמטפלת בילדים ומכירה את הדילמות והקשיים מגוף ראשון ולא באופן תיאורטי בלבד.
עצם העובדה שהצגת עצמך כמי שאין לה ניסיון עם ילדים מעוררת תמיהה. איזה ניסיון גדול יותר מניסיון של גידול ילדים?
מה שכן, עולה מדברייך שאת מחפשת את הסיבה בחוץ - ואולי כדאי לחפש אותה בפנים. את מדברת על תקנים, על העדפת מתמחים על פני פרקטיקנטים, על העדפת בעלי ניסיון עם ילדים. בשביל להתקבל, אני מציעה לך להסתכל פנימה ולחשוב - איך את מציגה את עצמך, מה את מביאה לריאיון שגורם לאי קבלתך. הטלת ה"אשם" בנסיבות חיצוניות שאין לך שליטה עליהן היא אולי מנחמת, אבל היא לא תסייע לך בסופו של דבר להתקבל. סתם רעיון - אולי דווקא העובדה שהתחלת התמחות קלינית ועזבת משחקת כאן לרעתך וגורמת לך להיראות כמי שעלולה לעזוב בטרם עת את ההתמחות (אין לי באמת מושג). מניסיוני כאמור - יש תקנים, יש נכונות לקבל פרקטיקנטים לא מהתחום, ואם יש לך ניסיון עם ילדים (ויש לך) זה יתרון גדול. שיהיה בהצלחה.
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: