כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:מה יהיהתאריך:21/7/2014 14:15

נושא:

מחשבה
תוכן:דבר ראשון - יש הרבה תקנים. המון. אבל אין לכך כל קשר לעובדה שהשפחים מחפשים אנשים שלא רק מחפשים עבודה אלא גם מתאימים לעבודה הספציפית שעושים בשפח ורוצים באמת ובתמים לעשות התמחות חינוכית, ולא ינטשו ברגע שיקבלו מלגת התמחות אחרת (למשל - בקלינית).
השפ"חים, כך אני רוצה לחשוב, מחפשים אנשים שרוצים לעבוד עם הורים, ילדים וצוותים חינוכיים. אם לאדם יש איזו שהיא משיכה לתחום הפסיכולוגיה החינוכית, סביר שבעבר יצא לו לעבוד עם ילדים או הורים. אולי הדריך בקייטנה אפילו, אולי לימד בבית ספר, חנך בפר"ח, עשה ביביסיטר וכן הלאה. אם סיימת תואר שני, משמע, את בת כ-26 וצפונה, ומעולם לא עבדת עם ילדים - זה אומר דרשני. איך זה שפתאום את חפצה בהתמחות חינוכית. אני לא אומרת שאת לא מתאימה, יכול להיות שתהיי מצוינת ונפלאה בזה, אבל את צריכה לחשוב - למה עד עכשיו לא עסקתי באוכלוסיה זו ומה גורם לי עכשיו לרצות בכך. זה מה שרוצים לשמוע ממך בראיונות. אם הסיבה היחידה שאת פונה לשפחים זה כי אין שום תחום אחר שאת יכולה לעסוק בו כרגע בפסיכולוגיה - זו לא סיבה מספיק טובה בשביל השפח לפחות לגייס אותך. אני משערת שאין צורך בניסיון דה פקטו עם ילדים בשביל להתקבל, אבל לכל הפחות צריך להתרשם שיש לך גישה וענין ולהבין למה עד כה זה לא ממש היה לחם חוקך. שיהיה לך המון המון בהצלחה.
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: