כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:מה יהיהתאריך:17/7/2014 12:01

נושא:

אני מודה לך על התשובה
תוכן:אני מבינה שעד עכשיו לא ביקשו אישור להשתלמויות אך לפי מיטב הבנתי זה היה בגלל שהיה אפשר להגיש בקשה להחזרים מקרן ידע. ואולם, קרן ידע דחתה השנה את מי שביקש החזרים אלה ואינה מסכימה עוד לממן הקורסים במדרשה כיוון שהיא מיועדת להשתלמויות מסוגים אחרים (למשל - לימוד שפה, יישומי מחשב וכו'). אני חושבת שזה ממש חבל מאחר וברור שלפסיכולוגים יש צורך בהשתלמויות מקצועיות רלוונטיות ולא לימוד אקסל וכדומה. חבל שלא מכירים בכך.

כמובן שאין לי מושג וחצי מושג לאיזה מהומת אלוהים זה יכול לגרום ומה הנזקים שעלולים להתהוות כתוצאה מדרישה כעת לתשלום על הקורסים הללו.אין לי ספק שכל גורם מעורב שיוכל לטעון כי אין זכאות יעשה כן כי ההשלכות הן רוחביות ומשמעותיות. אני מבינה שגם מנהלי שפ"חים בעצמם לא ביקשו (עבור עצמם) החזרים אלה. אני קצת מרגישה שאומרים לי "שבי בשקט ואל תזעזעי את הסטטוס קוו, תני להילחם על מה שחשבנו ואל תוסיפי לנו עכשיו כיוונים נוספים". אני יכולה להבין את זה אבל עדיין מתרעמת על מה שקורה כאן.

מזכירה - הקורסים הבסיסיים עלותם 800 ₪ לקורס ועלינו לעשות 4 קורסים כאלה, שניים במסגרת הפרקטיקום ועוד שניים בשנת ההתמחות הראשונה. אחר כך נוספים אליהם קורסים נוספים שגם אותם עלינו לממן. בנוסף, אם אנחנו באמת רוצים להתמקצע ולא רק לעשות וי, יש קורסים מרוכזים שנראים מרתקים ובטוח אפשר להפיק מהם הרבה ערך עבור העבודה שלנו (התקשרות, הגיל הרך, טיפול קצר מועד, ילדים בסיכון), וגם אותם עלינו לממן בעצמנו (לא מקבלים עליהם החזר על שעות העבודה). אם המעסיק היה מממן לי אפילו חלקית את ההשתלמויות, ברור לי שהייתי הולכת לכל השתלמות אפשרית בערך על מנת להתמקצע. המצב היום הוא כזה שלא מעודד למידה והעמקה וחבל, כי נראה שיש את הפלטפורמה לכך.
מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: