כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילהבית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכיתhttps://www.hebpsy.net/edupsy
 בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית הוא השלוחה ומרכז הלמידה במחוז ת"א של המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"י. לבית הספר שני מסלולי למידה: בית הספר הגבוה לטרום מתמחים ולמתמח

בית הספר הגבוה לפסיכולוגיה חינוכית של שפ"ח ת"א יפו


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:תעסוקתיתתאריך:4/5/2014 12:58

נושא:

ועל סמך מה המגמה התעסוקתית נכללת תחת מגמות שאינן יישומיות?
תוכן:כבוגרת המגמה, התואר מלווה בפרקטיקום ( ביעוץ תעסוקתי או במיון) וכולל קורסי דיאגנוסטיקה ברמה מאוד גבוהה, התייחסות לפסיכותרפיה כמו גם לCBT ועוד. בנוסף, הקורסים הארגוניים תורמים אף הם לעבודה מערכתית , לעניות דעתי.

יותר מכך, אני בהחלט מבינה את השיקול והרצון לאפשר התמקצעות ורמה גבוהה של המתמחים החינוכיים אבל לטעמי, אם ארבעה חודשים לפני שנת הלימודים אין הנחיות מובנות לשפ"חים (למיטב ידיעתי אפילו אין הנחיה מסודרת ממתי השינוי ייצא לפועל ואילו מגמות נכללות כמגמות לא יישומיות) אז השינוי המהיר עשוי להיות "ירייה ברגל" לשפ"חים בנקודת הזמן הזו. נוצר מצ"ב של חוסר ידיעה , שכם השפ"חים שאמורים בימים אלו להיערך מבחינת תקנים לשנה הבאה לא יודעים כיצד לנהוג בבוגרי מגמות שאינן קלינית או חינוכית. בהתחשב בעובדה שמלכתחיהל קיים מחסור בבוגרי מגמות חינוכיות בשפ"חים , היעדר הנחיות מוגדרות בשלב זה של השנה יכול ליצור רק בלבול ואי סדר באיוש תקנים למתמחים לשנה הבאה ..

כמו כל שינוי ארגוני, המפתח להטמעה נכונה הוא יצירת תוכנית ברורה עם לוח זמנים והנחיות סדורות. שכן התהליך הוא חלק בלתי נפרד מהשגת המטרה.

מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: