יריד פסיכולוגיה עברית

משחקי האדמה / איתן שקד

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 83.00 ₪

לפרטים נוספים ולרכישה ניתן ליצור קשר עם מכללון
טלפון: 03-6990354, 052-6866377

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
משחקי האדמה / איתן שקד

משחקי האדמה / איתן שקד

משחקי האדמה 

משחק, יצירה, צמיחה וריפוי באדמה, טבע ומרחבי תחושות.

גישת משחקי האדמה – היא פיתוח מקורי ופורץ דרך של טיפול ביצירה והבעה. הגישה מבוססת על עבודה עם האדמה כחומר ביד היוצר. המגע באדמה שוכן בבסיס החוויה הקיומית שלנו. האדמה היא הקרקע עליה אנחנו עומדים, השייכות, ההישרדות והקיום. היא ייצוג רב דורי של ביטחון, חושניות, פוריות, הכלה וגשמיות. האדמה מחברת אותנו לעוצמה ההורית, לתאוות החיים הילדית, ולאינסטינקט הקמאי האנושי בכל גיל.
בספר ייחודי זה תמצאו את הבסיס התיאורטי לגישת משחקי האדמה, כמו גם מגוון עצום של תרגול, עשייה חינוכית, משחק, משחק וחוויה רב חושית. התרגילים ניתנים להתאמה בכל סיטואציה ולכל צורך טיפולי. זהו כלי נפלא להורים, מורים, מחנכים ומטפלים לבניית הרפתקאות בחומר, ועיסוקים מפתחים בלי מסך ומחוץ לבית, בכל מקום שבו אפשר למצוא אדמה.
שפע של תמונות להמחשה, הסברים בשלבים וסיפורי מקרה הופכים את משחקי האדמה לספר חובה בכל קליניקה טיפולית ובכל מסגרת חינוכית.
איתן שקד הוא איש חינוך, טבע וסביבה, דרמה תרפיסט MA ומטפל רגשי בטבע. עובד בגני המכון להתפתחות הילד של המרכז הרפואי 'זיו' בצפת וכן במרכז הטיפולי "משאבים" בקריית שמונה.

"זהו ספר מרענן בחדשנות שלו, בהתייחסותו לקשר אדם אדמה, בהבנה התיאורטית המעמיקה והרב גונית שלו, ומעל לכל בתכנים היישומיים שבו. הספר מציג בצורה בהירה את הרעיון של עבודה עם אדמה כחלק מחוויה חינוכית וטיפולית, ועשיר בתיאורי מקרה המספקים הצצה מרגשת לעבודה המיוחדת שפיתח איתן. מעל לכל, רוחו ואישיותו יוצאת הדופן של איתן, והיצירתיות הקורנת ממנו, שורה על הספר בשילוב ייחודי של רוח אהבת האדם, חמלה ועבודת כפיים. הגישה שפיתח איתן משלבת חדשנות בשימוש באדמה שלא מוכרת משום מקום מחד, ומאידך מתחברת לחכמת הדורות. הספר מומלץ למחנכים, מנחים אנשי טיפול ויעוץ שעובדים עם אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, כמו גם עם אוכלוסייה רגילה מהגיל הרך ועד שיבה".
פרופ' מולי להד- פסיכולוג רפואי-מדריך, מדריך בטיפול ביצירה והבעה בדרמה-תרפיה וביבליותרפיה, מייסד המכון והחוג לתואר שני בדרמה-תרפיה מכללת תל-חי, מייסד ונשיא מרכז 'משאבים'.

משחקי האדמה / איתן שקד
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 83.00 ₪

לפרטים נוספים ולרכישה ניתן ליצור קשר עם מכללון
טלפון: 03-6990354, 052-6866377


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

מה קורה לקורא? התבוננות פסיכואנליטית בקריאת ספרות / מירב רוט
נא לא להפריע, אני מצייר / מיכל בוגין פינברג
ההורה כמגדלור / איתן לבוב, הילה אלקיים
טיפול קוגנטיבי-התנהגותי בכעס ובתוקפנות אצל ילדים / ד. סוכודולסקי ל. סקייהיל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.