יריד פסיכולוגיה עברית

הדרמה של הגבריות החדשה / גבריאל בוקובזה

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 78.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הדרמה של הגבריות החדשה / גבריאל בוקובזה

הדרמה של הגבריות החדשה / גבריאל בוקובזה

משחר ההיסטוריה הם נדרשים להיות חזקים ועשויים ללא חת. עליהם לכבוש טריטוריות (ונשים) ולהגן עליהן, לתפקד ללא דופי בעבודה (ובמיטה), לשלוט במוקדי הכוח, ולא לגלות חולשה. הם שואפים להיות נערצים ומצליחים, קשוחים ועמידים – בקצרה: הם הגברים.

אך האם אלה הם באמת פניה היחידות של הגבריות? מתי בעצם נוצר הסדר החברתי שעיצב את מערכת הציפיות הנוקשה שהפכה את הזכר לגבר? ואיך חלחל מודל הגבריות אל רובדי התרבות, החברה והשפה, ותפס אחיזה בכל מערכות היחסים שיש לגבר בחייו: עם הוריו, עם בנות זוגו, עם ילדיו ועם חבריו? 
החיים המודרניים סודקים את המודלים המסורתיים של הגבריות בכל היבט שהוא. גברים שמשתתפים יותר בגידול הילדים ועבודות הבית, מטפחים את הופעתם או בוחרים לחלוק את עול הפרנסה באופן שוויוני או אחר, אינם נחשבים עוד ליוצאי דופן. חרף זאת, שיח מעמיק על החוויה הגברית לגווניה או על האתגרים והבעיות הייחודיים לה – כמעט שאינו נשמע. 
הדרמה של הגבריות החדשה פורשת את סיפורו של הגבר כפי שמעטים מאוד, ופחות מכול הגברים עצמם, מוכנים לספר: זהו סיפורו של גיבור שהוא גם שביר, כואב ולעיתים גם מנוצל ומוקרב, הנאלץ לשלם מחיר כבד על התפקידים שהוא נדרש למלא, ומחיר כבד עוד יותר אם ינסה להימנע מהם.
ד"ר גבריאל בוקובזה פונה לכל תחום דעת אפשרי בבואו למפות סוגיות מרכזיות בעולמם של גברים הנוגעות לכולנו. הוא מביא מחקרים ותיאוריות חדשות. בהיותו לא רק ידען מופלג אלא גם כותב מחונן, התוצאה היא: ספר פורץ דרך ומאלף. 

ד"ר גבריאל בוקובזה, הוא בעל דוקטורט בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית ועמית אורח באוניברסיטת הרווארד. מרצה לפסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב ובמרכז האקדמי פרס. 

הדרמה של הגבריות החדשה / גבריאל בוקובזה
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 78.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

הגוף בפסיכואנליזה / אירית בן עטר כהן
יותר מאחד, פחות משניים / רועי אופנבכר
מה קורה לקורא? התבוננות פסיכואנליטית בקריאת ספרות / מירב רוט
נא לא להפריע, אני מצייר / מיכל בוגין פינברג
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.